Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klub osahávačů knížek

04. 03. 2003
0
0
1551
Autor
Sysa

Osahávači a osahávačky knížek, nastalo zrození nové éry!!!:-)

Přidejte se k diskuzi o literatuře mezi osahávači i neosahávači - o literatuře z hlediska čtenářského...Podělte se o dojmy z knížek - ať už z jejich obalu nebo z jejich obsahu - a pomozte rozběhnout určitě zajímavou čtenářskou diskuzi...

 

Přeju krásný den všem :-)

 

Sysa 


hermit
23. 04. 2003
Dát tip
ulita: tak mám skoro chuť si tě někdy pořádně očmuchat...:o))

ulita
23. 04. 2003
Dát tip
pokud zůstane u toho, nebráním se...:)))) (cože zrovna mně?)

hermit
23. 04. 2003
Dát tip
no že si tady brojila proti jinak přece zcela uchvacujícímu přírodnímu mužnýmu aroma....:o)))

alina
14. 03. 2003
Dát tip
uli: ......šmarjááá.....až tak???!!!! ....... to mě teda děsíš! ..... měla jsem jisté ideály ;) .......

ulita
14. 03. 2003
Dát tip
ideály??? nikde! Nikdy! v žádném případě!

JohnieBass
14. 03. 2003
Dát tip
:o)

alina
12. 03. 2003
Dát tip
Sysa & ulita: nestydím, mluví ze mě letité zkušenosti ;o))) ulita: no, ve Tvé současné profesi, bych doporučovala - některých specielních případech raději opomenout, žes o takových věcech jako čich a hmat slyšela :o)). Nebo, že by ústředí mělo jiné složení čtenářstva? ;)) ulita & Johnie: ale jo, oprostím-li se od svého profesionálního cynismu :o))), tak souhlasím! Nové knížky voní krásně. Je příjemné je prvně otevřít a cítit to jejich motýlí zašustění .... I nadotek bývají krásné. Obzvlášť mám ráda takové ty hladké /nemyslím omyvatelné!! :)/ ... ale takové ty s jemným matným povrchem, které jsou - jak já říkám - na "mazlení"...a člověj je má fakt chuť i pohladit ..... :o)) .......Nojooo, paní knihovní promluvila, já vim ;)) ....už mlčím :o))

ulita
12. 03. 2003
Dát tip
alina: kdyby jen čtenáři... části zaměstnanců (hlavně mužského pohlaví) bych vyplácela část mzdy v mýdle a toaletní vodě... fak děs.

Sysa
11. 03. 2003
Dát tip
Johnnie..bratře!!!;-))))

Sysa
11. 03. 2003
Dát tip
alino...teda...skřítku knihovníčku, styď se!!!;-)))))))))))))

ulita
11. 03. 2003
Dát tip
JohnieBass: taky jsem si nedávno uvědomila, jak při ohledávání čehokoliv upozaďujeme čich... očuchávám kde co... (skoro) :)

JohnieBass
11. 03. 2003
Dát tip
ulita: Co si budeme povídat, čich je u člověka moc moc důležitý. I když se člověk s někým baví, tak na něj ten druhý působí i tím, jakou má pro nás vůni, byť to zaznamenáváme jen nevědomky. :o) JB

Helga
11. 03. 2003
Dát tip
Akorát je úplně na pytel, když jediný výtisk knihy, kterou nutně potřebujete rychle přečíst, najdete na zatuchlé chalupě. :(

Helga
07. 03. 2003
Dát tip
Tady je to nějaké perverzní...

alina
07. 03. 2003
Dát tip
knihy??????????????...........leda hráběma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o)))))

JohnieBass
07. 03. 2003
Dát tip
Tak evidetně patřím mezi Vás. Já tpotiž knihy nejenže ohmatávám, ale i očichávám. Podle vůně, či zápachu lze poznat spousta věcí: stáří, místo uložení, cigaretový kouř, vůně papíru atd.atd. A hmatem prohlížet knížku je to samé-drsnost vazby apod. JB

brachio
06. 03. 2003
Dát tip
je zvláštní, že jsem na tuto upoutávku narazil zrovna dnes, kdy jsem se rozhodl udělat si vlastní knížku. zajímavé... už se těším aš si ji vytisknu, zknihařím a ošahám...

Sysa
06. 03. 2003
Dát tip
brachio a co to bude zač ta tvoje knížka? taky bych si ráda šáhla...;-)))

Narvah
05. 03. 2003
Dát tip
Tý jo syso, to je náramná sranda.

Yfča
05. 03. 2003
Dát tip
Osahávám ráda. Nejen knížky... :o)

Bobísek
05. 03. 2003
Dát tip
Aki, koukám, že jsme na tom stejně! :-)))

ulita
05. 03. 2003
Dát tip
jo a taky si myslím, že "nastalo zrození nové éry" je pěkná blbost, když už jsme na tom literárním serveru....:))))

Merle
05. 03. 2003
Dát tip
no ulíto, ty seš taky pěkná éra, ale je fakt, že nová zrovna ne ;-P

ulita
05. 03. 2003
Dát tip
zase si koleduješ...? :)

Merle
05. 03. 2003
Dát tip
já?? (neviný a čistý pohled) koleda koleda ulíto, pročpak tu máš... tak hezky uklizeno? ;))

Sysa
05. 03. 2003
Dát tip
ulito, na ten OPRAVDU ZAJÍMAVÝ úhel pohledu už se fakt těším:-) a s tou érou - tak co třeba obrození staré éry?....ale néééééé to je ještě horší:-))))

Krel
04. 03. 2003
Dát tip
:-))

Krel
04. 03. 2003
Dát tip
osaháváni já rád:-))

Krel: připojuji se :))) ale ne ke klubu :op

Merle
04. 03. 2003
Dát tip
jestli mi někdo jen sáhne na knížky.....

ulita
04. 03. 2003
Dát tip
jako osahávačka knih z povolání můžu nabídnout OPRAVDU ZAJÍMAVÝ úhel pohledu...:))

Aki
04. 03. 2003
Dát tip
když já radši osahávám holky... nic pro mě... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru