Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touha

10. 05. 2000
7
0
1444
Autor
Aldaron

ze souboru lidskych afektu

Plameny a tisíce rukou zběsile tančí za svitu zkázy. A ticho křičí v agónii smíchu. V jasmínovém dýmu se plazí nenasytné oči. Je ticho prázdné a tak těžké, bolest je ticho. Krátké údery srdce jen ty proudí tichem víc a víc ... a rychleji ! Až srdce křičí mrazivý řev ... a zas jen prázdnota.
Regins
27. 06. 2000
Dát tip
Seš vážně dobrej,pužíváš "silná a znělá spojení",moc se mi líběj Tip

Stevenson
07. 06. 2000
Dát tip
))))))).. tak ted nejak nevim, jestli ta bolest je ticha, nebo krici.. a v tom jasminoveho dymu v plazicich ocich..toho asi uz moc neuvidim..))

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
tip

Miracleion
16. 05. 2000
Dát tip
Nemůžu ti nedat tip. Jen by mne zajímalo, jestli je to autotext, nebo není. Každopádně dokážeš svými slovy promlouvat a sdílet. Kloním se k názoru, že právě vyjádření takovéto temnoty, zmaru z beznaděje, smutku a fatality je největší oslavou naděje, touhy po ní. Přesně takováto báseň lépe než jakákoli jiná dokáže velebit a inspirovat k naději, svobodě a světlu. Cítím to!!! Je to prostě o světle v jeho nepřítomnosti, je to vzepětí po biofolii. To je zpráva všem, kteří to v této básni nevidí, protože alespoň já to velmi silně cítím.

vlas lidu
13. 05. 2000
Dát tip
#

Prokletí
11. 05. 2000
Dát tip
jdu po Tobě pozpátku...a mám dost... m.

zámek
11. 05. 2000
Dát tip
... najdi prosím světlo ... jde z toho moc chladu ... je to podařený, ale ..... brrr !

Print
10. 05. 2000
Dát tip
....bolest je ticho a v něm krátké údery srdce... a zas jen... *!

witchbaby
10. 05. 2000
Dát tip
Wow, svou poezii bereš správně od podlahy. Nenasitné oči, bolest je ticho. Ť

Silvinka
10. 05. 2000
Dát tip
Pridávam sa k tipujúcim. Dnes som Ťa čítala z opačného konca a tak je táto báseň mojou poslednou, ktorú dnes ohodnotím. A ten tip si zaslúži, pretože vyjadruje mnoho z agónie, ktorá je ľuďom vlastná. Bohužiaľ. To ale neznamená, že neexistujú slniečka :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru