Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smaragdová vůně

10. 05. 2000
3
0
1327
Autor
Aldaron

lidský život má nesmírou cenu

Slyšíš ! to v rytmu bije srdce údery zvonů. Jak moc mi scházelo cítit tvou krev ve svých žilách dny a noci marnosti. V bílou rakev posetou jasmíny ne, v jasmínovou rakev uložím naše srdce. Ještě dnes, má milá, ještě dnes spolu v ráji spočineme, snad už i slova kradu si. Pak Ďábel či Bůh, ani nevím, pravil: Žij ! a Umírej !
Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
je toho v tom tolik…děkuji…už vím, jak voní smaragdy

Miracleion
16. 05. 2000
Dát tip
Jen tak dál. Možná jsem jen v takové náladě, ale promlouváš jasnou řečí obrazů. V tomhle je východisko z náhledu na život. Good job Johnny.

vlas lidu
13. 05. 2000
Dát tip
#

Prokletí
11. 05. 2000
Dát tip
tohle mi hodně připomíná Shakespearovy Sonety... (to má bejt poklona) m. P.S.:jedinou připomínku, nedávej tolik děl za sebou, míň pečliví čtenáři toho pak nechávaj...

Silvinka
10. 05. 2000
Dát tip
Ja radšej ten život. Ale podľa mňa zrodenie i smrť sprevádza zázrak bytia (či nebytia?). Oba stavy sú niečím výnimočne krásne. Je len na ľuďoch, ako svoju existenciu (či neexistenciu) vnímajú. Ale stotožňujem sa s tvojim prológom!

Print
10. 05. 2000
Dát tip
Smaragdy, jasmíny, zvony, rakev, krev, srdce, ráj, Ďábel a Bůh...žít a umírat.... Lze tomu odolat? Má to nesmírnou cenu!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru