Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

změna

07. 03. 2003
0
0
648
Autor
Dark_Vampire

každému se to asi stalo.

Chladné tělo

krev by chtělo

už se chvělo

havraní vlasy

už to asi..

 

Noční tvor

je tvůj vzor

byla to bolest

chtělo se ti zalést

už jsi jest...

 

Už to nezměníš

jsi co jsi

slunce se bojíš

člověk nejsi

 

Upír


Perdita
19. 03. 2003
Dát tip
Ty verše jsou dost strohé, ale jinak se mi líbí. Chladné tělo krev by chtělo.... dobrý začátek

Notreal
08. 03. 2003
Dát tip
Teda nechápu proč jsi psal v druhé sloce "už jsi jest..." Jistě končí to skrytým slovem "upír", ale už jsi jest? To je jen domalovaný rým.... Ta třetí sloka taky není moc povedená....ale já se snažím kritizovat trochu tvrději, protože v Tobě vidím našeho nástupce. Zkus se tedy vyvarovat těch domalovaných rýmů a zkus třeba vymyslet nějaký rým viz. "Chladné tělo - krev by chtělo" - není vůbec špatný a pak tam třeba zařaď i nějakou nerýmovanou složku - a pak zase rým - však si s tím trochu pohraj..... Já cítím že máš na to - je to teda o něco lepší než ta předchozí.... takže Tě chválím, ale tip Ti ještě nedám :-))) PS: neber to jako výstřelek a nebo jako vyvyšování se nad Tebe - je to můj osobní názor co bys na své Tvorbě měl zlepšit.... TAK Do TOHO !

nemá to tak moc velký děj ale doufám že se vám to líbí :-)

jorel
07. 03. 2003
Dát tip
rozhodně neotřelé... a to je dobře

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru