Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přání

07. 03. 2003
1
0
1126
Autor
bestie

Na tohle myslím, když jdu spát.

Mám teď sen,mám sen o štíhlém krčku mladé dívky,o jejích očích přivřených,o slastných vzdeších,jež se z hrdla derou.

Chci být tou dívkou.A mám ráda noc.

Toužím stát v těch stínech omámená,toužím po dvou ostrých zoubcích.

Ach, co je to?Snad neblouzním.Co se to děje s mými dny?Když svítí slunce,toužím po noci.

Sním o noci temné jako je ta dnešní,když přijde a polibek mi vtiskne na rty.Pak otočí se kolem mě,jako se had obtočí okolo oběti..

A šíji mi jen pohladí.

Potom se usměje pro své běsy,pro ty,kteří ho následují nocí a já budu jeho.Jako tesáky tygra mi projedou kůží zuby jeho a já budu v něm.

Pohladí mě po paži a já budu jeho.Vtiskne mi krvavý polibek a já jsem jeho.

Napříště ho také následuji nocí a napříště jsem jeho temnou sestrou.

Splnil mi přání za noci jako je tato.


bestie
21. 03. 2003
Dát tip
já mám náladu úplně blbou.promiňte příště už sem dám jen něco co budu považovat za lepší kus.

bestie
17. 03. 2003
Dát tip
Ano?

:))))))

woai
16. 03. 2003
Dát tip
teď to ovšem vypadá na úplněk noc nikoli příliš temná... tak rozplizlé? ach toužím...! přijď, vem si mě, zaryj do mě své tesáky, mou krev nech po nich skanout, budu ti věrnou družkou při tvém dalším putování temnou nocí! - jo, asi by to šlo kratčejc :-))) a není to téma už trochu obehrané? :-) (promiň, jen mě bolí v krku a mám neúplně dobrou náladu) :-)

Pompejus
14. 03. 2003
Dát tip
No, mě to taky nepřipadá moc duchaplné, ani trochu jako povídka. Co třeba napsat něčeho hlavu, rozmyslet si jak to může a nesmí pokračovat a pak po několika měsících dojít k patě? Možná by z toho vylezlo něco o mnoho lepšího, takhle je to zralé na smazání.

bestie
14. 03. 2003
Dát tip
cheee :o) jak to můžu bránit když je to pekelná blbost? :Q))

Padouchu.

bestie
08. 03. 2003
Dát tip
souhlasím s tebou.

To ale nemůžeš !!!! Ty to musíš bránit, přeci ?!?! Takhle mi bereš vítr z plachet, bestie bídná ! :)))

Nedvedka
07. 03. 2003
Dát tip
Tak tohle je moc zvláštní dílko...*

Zvláštní, to ano. Poutavé bohužel nikoli. Rozplizlé, bez začátku a bez konce, alespoň mírná sevřenost by mi udělala velikou radost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru