Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rovnovaha

Výběr: Bix
08. 03. 2003
11
0
2019
Autor
lopatka

Naklonil si moj svet

na svoju stranu

a ja viem,

ze uz viac nenajdem

rovnovahu,

bez tvojich ruk

na mojom tele

bez tvojich ust

su tie moje

neme

bez teba

je nebo naklonene

k nejakej inej

cudzej

zene

 


lubi
24. 11. 2004
Dát tip
ach nebo, preco sa vzdy naklaňa niekam inam?

_iris
07. 08. 2003
Dát tip
***

Naso
28. 07. 2003
Dát tip
cítiť hlbku citov, možno smutnobôľ, možno čosi viac. rezonuje... tip a do nášho klubu v sekcii srdiečok...

marim
29. 03. 2003
Dát tip
ahoj, cathrine, tak ja som rada, ze aj v dalekej zemi pises a pises stale lepsie, lubezne, pravdivo i nezne...t*

Bix
25. 03. 2003
Dát tip
:o) a kdeže si ?

lopatka
23. 03. 2003
Dát tip
Bix - dakujem za tvoje povzbudzujuce slova :) som teraz daleko od domova :) tak ma to tesi o to viac, nemam teraz tolko casu na pisanie ako by som chcela ale to je asi dobre :)

Bix
20. 03. 2003
Dát tip
lopatka: skvele ! jednoduché a silné...rastieš nie je to len báseň a v tom je pravdivá (posielam silu)

alim
11. 03. 2003
Dát tip
mne se paci taky cela..:-)) super..tip*

tanganika
10. 03. 2003
Dát tip
*

T_O_M_
09. 03. 2003
Dát tip
Další z Tvých skvělých básní. Určitě osloví hodně lidí - kéž by oslovila i toho kvůli komu si ji psala. Přál bych Ti to moc. Tip.

Watukina
09. 03. 2003
Dát tip
I když moc nečtu básničky ve slovenštině, protože nevím, kde se dává přízvuk, kde je měkčení ap. , tohle mě opravdu oslovilo.Má to nápad, švih i rytmus - moc se mi to líbí.TIP!

Petra
09. 03. 2003
Dát tip
zato mne sa páči začiatok, stred aj koniec!! TIP!!! jednoduché ale za to pekné !! brrrr pravdivé TIP!!!

Začátek se mi nelíbí ani trošičku, ale s přibývajícími řádky kvalita roste a roste, do závratných výšin ! Dobré.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru