Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poprava

12. 03. 2003
8
0
2431
Autor
Playwithfire

gilotina

hlavy stíná

stihne více

nežli šibenice.

 

krve potok

ucpal odtok

to při oběšení

nedojde k znečištění...


FKL
06. 10. 2003
Dát tip
hoj, to je žůžo... pekně to odsejpá... mně se to líbí fakt mě to chytlo... *

fkl: diky!

Lowlander
13. 06. 2003
Dát tip
Svý prohlšením o boích pohlavních orgánech jsi mne urazila... škoda... myslel jsem, že je v Tobě víc :o(

oooh...tz posledni kritiky sem taky neisala ja-se omlouvam za toho drzouna, co se zas prihlasil pod mym nickem:o(

lowlander:sem to taky nepsala ja:o(

nevím... v prvním dvouverší dost silně nastolíš rytmus... a skoro bych ho nerozbíjel... jen ať je to pořádně úderné... ale 1. mě ani za boha nenapadá jak :)) 2. ve druhé sloce se mi ta retardace nakonec i zalíbila... připomnělo mi to anti-rytmy otce českého undergroundu.... něcvo o tom, jak sjou hradčana/ty tvořej panoráma... tak nevím... ale jsem rád, že je to s poučením :)))

Nenavidim pismak....Jste vsichni jen ubozi CURACI!!!!

hmmmmmmmmmmmmmmmm.... tak to je hnědka

PLAY????????????????????????

katugiro
12. 06. 2003
Dát tip
Cu rak je pořád lepší než K rak, draslík nadělá ve vodě přece jen víc nepořádku než kus mědi... :)

No co je? Divite se? Proste jste vsichni BOZI CURACI! A ty nejvetsi Cekanko!!!!

A to mi nikdo nevymluvi!

Katugiro: a ty jseš K Ra B největší :))))

ta první sloka je prostě úžasná... taková přímá, jasná, až , no, nemam slov

Když mi něco řikáš, měla bys mi poslat avízo

ceky:tvy kritiky sou tak trochu...monotematicky:-)

fakt dobrý, moc!*

alejandra:no dovol, tak stara nejsem...! :o)))

Stínolez
31. 05. 2003
Dát tip
Celkem fain... takový trochu drastický na blbůstku, ale jinak to ujde...*-)

gask:chichi noooo to nevim jestli psaly neco takovyho...nerekla bych:-)

gASK
17. 05. 2003
Dát tip
:)..poprava s úsměvem, zajímalo by mě, jestli měly děti za francouzský revoluce podobný říkanky.. Disharmonie nevadí, alespoň to není fádní..a navíc je to blbůstka a tý se dá odpustit všelicos..

jasan:ja si myslim, ze sem si ty disharmonie vubec nevsimla:-) ale diky za obhajobu. a jestli muzu prosit, odpust si toho chlapce:o)))

JASAN
12. 05. 2003
Dát tip
Já myslím, že ta disharmonie je tam schválně. Líbí se mi to. Jen tak dál, chlapče.

JASAN
12. 05. 2003
Dát tip
katugirova kritika - nesmysl.

katugiro
12. 05. 2003
Dát tip
JASAN: taky na ni teď koukám trochu nechápavě... :)

Lowlander
23. 04. 2003
Dát tip
No, není to nejhorší, ale... chtělo by to větší hravost... (a vyladit rytmus...)

tak tohle neni spatne.libi. prudic nevi cim prudit. zkrat!

Alespoň už se vše vyjasnilo :-)

HERMES
16. 03. 2003
Dát tip
Sorry, ale nešlo to poznat.

hermes:prechylovani ti nic nerika??? NEJSEM hoch!!!

Notreal
13. 03. 2003
Dát tip
*

Katčenka
13. 03. 2003
Dát tip
To neni hoch...

Audrey
13. 03. 2003
Dát tip
S háčky a čárkami by se mi to líbilo daleko víc.Ale stejně,dobrý.

katugiro
13. 03. 2003
Dát tip
hlubší kritika - nesmysl... dílo - nesmysl... (poprava - nesmysl...)

Radost
12. 03. 2003
Dát tip
hlubší kritika? 1) co takhle hacky carky :-))) 2) oprav si překlepy 3) aby to zcela splňovalo svůj účel (říkanka), muselo by to mít správně počty slabik... takhle to nezní...

ulita
12. 03. 2003
Dát tip
tomu říkám černý humor...:)

HERMES
12. 03. 2003
Dát tip
Tak tomuhle rozhodně tip nedám. Málo krve hochu. Trochu kreativiy. Doporučuji, aby sis přečetl něco ode mě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru