Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hvězdička

12. 05. 2000
0
0
613
Autor

Zrodila se za slunce východu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nikdy neseznala rodiče,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, svítila nám po vzoru nejlepší přítelkyně.............................. Nikdy nenašla štěstí a přitom štěstí přinesla,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, dala pokyn bohům,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, zrodila tebe, mě i je,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, takže nejen Krista............................... Neměnila by však nikdy,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, za život vás lidí................................ Není chudá, bohatá,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, snad má botky od bláta,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, snad jen svítí na cestu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nebo proti protestu snáží se a dál bude,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bojovat dokud její vlásky rudé nepřestanou(nezačnou) žít,,,,,,,,,,,, takhle svět má a chce mít........................ Nikdy neplakala,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nikdy se nesmála,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bude jí 266328, myslím,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, a neví kam má jít................................ Ve štěstí i v neštěstí,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, najde tvoje světlo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tvojí tmu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Nechoďte však k ní moc blýzko.
Lyryk
18. 05. 2000
Dát tip
Jde o dobrý tématický nápad, který je sice obsahově důsledně doveden do konce, ten ovšem nemá zrovna nádech pointy. Celkové jazykové zpracování je nevyrovnané, občas se dokonce povede rým. Být to moje báseň, tak ji předělám, protože téma je nosné.. Odebírat tady hvězdičku je trochu ironické :-)

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
dík za tenhle pohled

Marigold
16. 05. 2000
Dát tip
Zajímavé, to je to správné slovo...nicméně blýzko trochu tahá za uši a nevypadá to moc na básnický prostředek... Chtěl bych trochu proniknout do tvého vnímání světa, takže prosím hodně piš :-) Měj se

Miracleion
16. 05. 2000
Dát tip
Přesně bych se shodl s Marigoldem, nápad tu je, snaha udělat z něj poezii také, jen chybí schopnost vše vyjádřit dostatečně vhodně slovy. Hlavně hodně piš, protože myšlenky máš. Ta forma je ale bohužel dost degradující, tj. stahuje myšlenku k zemi. Přečti si mou kritiku na tvou druhou věc a čisti svůj jazyk.

Saxanka
15. 05. 2000
Dát tip
No tak zajímavý to zcela určitě je...

Saint_Ex
12. 05. 2000
Dát tip
Aničko, tá hviezdička mi dnes večer pripomína to dieťa, ktoré by vo mne aj naďalej chcelo ostať dieťaťom. "A neví kam má jít..." A neví... Páči sa mi. Takže mám o jednu hviezdičku medzi mojimi tajomstvami naviac... Ďakujem

clovrdik
12. 05. 2000
Dát tip
jo, báseň je to zajímavá, kór když mi tady sluníčko svítí do obličeje a závěs nejde moc zatáhnout. použité přirovnání je zajímavé a v podstatě docela univerzální, neboť si lze pod přirovnáním ke Slunci předsatvit leccos. Možná mi tam trochu nezapadá verš " snad má botky od bláta ", ale to je jenom můj názor pramenící možná z ne stoprocentního pochopení :-) Ale jinak je to příjemná báseň na ráno, dík. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru