Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlý sen

13. 03. 2003
0
0
581
Autor
Pinky

Ženy a muži jsou dva různý živočišný druhy

"Už tě nemiluji!" Tato slova, která právě vzešla z Tvých úst, mi stále zní v hlavě. Během několika minut jsem si tuto frázi promítnul i pozpátku! Proč může pár slov tolik ublížit?! Dívám se na Tebe a nevím, co bych Ti na to mohl říct. Nedokážu si představit, že bych právě nyní měl přijít o Tvou lásku! Po tom všem, co jsme spolu prožili! Ne, prosím, neopakuj to! Proč zrovna dnes - v den našeho ročního výročí!

Díváš se na mě a čekáš, co Ti povím! Ale cio ode mě čekáš? Z ledovým srdcem mi opustíš kvůli jinému a teď chceš po mně co?!

Snad to, abych Ti řekl, že budeme dále kamarádi? Nemám sílu Ti něco říct! Snad jen to, že mi to moc bolí!

 

Probouzím se s kapkami potu na čele. Otáčím hlavu a vedle sebe na polštáři vidím Tebe.............Jsem rád, že jsi stále se mnou! Jsem rád, že to byl jen ZLÝ SEN!

 


Dúfam že to bol len sen... ale tentokrát to spracovanie :-(

Takhle to zvrzat, ten konec !!!! Děsná škoda !

tak toakový sny naštěstí nemám...a ani mít nechci

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru