Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tři krátké...

12. 05. 2000
3
0
1124
Autor
pauper

11. 10. 1996 A celý svět byl najednou tak velký Jako prostor mezi jeho nosem a jejími vlasy Když tam stáli v slzách na nádraží (Věnováno těm dvoum, které jsem viděl v Polsku) 11. 10. 1996 Vznesu se na Oblaku Ticha, které zní víc než všechny zvony světa Do majestátného Oparu A tam usnu klidem maličkých 14. 10. 1996 Čekám, až se otevřou dveře a ozve se: ”Pan Borek…“ a já se probudim a zjistim, že to nejsou dveře do ráje, ale do ordinace…
Janis
13. 05. 2001
Dát tip
vobjevuju...a pořád dokola...to jsou ty začarovaný kruhy.... :) *!

Saxanka
02. 09. 2000
Dát tip
Jóoo,týjo jaktože jsem tě nevobjevila už dřív Fakt koukám:-)

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
druhá je skvělá!!!

Print
12. 05. 2000
Dát tip
Pauper...vždycky obdivuju ty, kteří jsou jiní, než já...neukecaní, nepřežvatlaní... V tvých přesně vybraných slovech se cítím jako provrtanej terč... Díky, Paupere!!!!!!!!!

Silvinka
12. 05. 2000
Dát tip
;o))) Málo slov a povedaného tak veľa... Usnout klidem maličkých... Pauper, páči sa mi to!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru