Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prales

16. 03. 2003
6
0
1792
Autor
Marco

 

Nebe vysoko
prales pestrostí duní
co tajů skrývá


Marco
30. 09. 2003
Dát tip
Cannisha :c-) Díks

evina
21. 05. 2003
Dát tip
:o)***

Marco
16. 05. 2003
Dát tip
rebecca13 - jenom o jednu.....?....... ;c-)))))

Ušák
25. 03. 2003
Dát tip
Jeden by z toho dunění vohluch B-I *

Josefk
20. 03. 2003
Dát tip
ta je :-)

Nanthei
17. 03. 2003
Dát tip
upřímně, také toho mnoho nevidím... a hlavně..jak v pralese - pod tou zelenou masou -, vidíš, že je nebe vysoko? a jak duní pestrost?

Marco
17. 03. 2003
Dát tip
Nanthei: to je právě to tušení pralesa - tedy to, co je v pralese, jeho tajemnost - stačí si ji představovat - tohle je přece obraz představ ... byť i reálných ... ale je to prostě takto viděno mým "zorným úhlem pohledu a představivosti, a kdo říka, že jsem v tom pralese dole na zemi... ;-)) Pišta_Hufnágl: jestli v tomhle nevidíš obsah, tak teda nevím, v čem bys ho chtěl hledat... :c-))

Asi jsem se špatně vyjádřil, ale - většina dobrých (dle mého) haiku, co jsem zde četl, v sobě "skrývala tajů" ohromnou spoustu, a mně přišlo, že tady to nějak nefunguje, no.

houba
17. 03. 2003
Dát tip
tvoje haiku mi připadá trochu nesourodé (jednotlivé verše), obsahovým pojítkem je sice prales, ale formálně to tam ruší slovíčko "co" a taky nevím, může-li pestrost dunět (metaforicky jistě ano, ale ve smyslu haiku?) .... tohle sousloví mi připadá, že je tam spíš proto, aby byl dodržen počet slabik

Marco
17. 03. 2003
Dát tip
Pišta_Hufnágl: jasně, chce to asi víc "zvukomalby" dík :c-) houba: myslím, že pestrost dunět může..., ale chce to tu fantazii obývaného pralesa moha pestrými rostlinami a živočichy... s tím slovíčkem "co" máš asi pravdu, ale jak jinak ten poslední řádek napsat ... Díks všem.

Marco
17. 03. 2003
Dát tip
oprava - mnoha pestrými -

woai
17. 03. 2003
Dát tip
dunění ticha znám ;-) na dunění pralesa mám jen malou představivost :-) pro mě je dunění prostě jenom dutej plochej zvuk :-) ale to je můj "problém" :-) sama jsem stejně nic lepšího nenapsala ;-)))

HERMES
16. 03. 2003
Dát tip
Vynikající, originální. Dávám svůj tip.

Nedomnívám se, že jedním ze znaků haiku by byla bezobsažnost...

woai
16. 03. 2003
Dát tip
dunění mi přijde sice možná hlasité, tajemné a strašidelné, ale jinak s pralesem si ho spojit neumím :-)

Wiki
16. 03. 2003
Dát tip
woai ....dunět může i ticho , když na to přijde :-) a haiku v dnešní době nemusí být polopatické :-) zajímavý nápad , jako bych tam byla ...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru