Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZTOHOHLERANCE?!

12. 05. 2000
6
0
2090
Autor
Doggy_Bag

1./ Jsem zahleděný sám do sebe. 2./ Myslím si, že není potřeba číst literaturu a vůbec se vzdělávat. 3./ Nechci se zdokonalovat, dál na sobě pracovat. 4./ Raději házím kamenem. 5./ Jsem rád, že Písmák existuje. 6./ Jsem rád, že existují lidé, co píší. 7./ Jsem rád, že existují ještě čtenáři literatury. 8./ Mám se rád. 9./ Miluju se a množím se. ad1) do koho jiného bych měl být jinak zahleděný? Sám sebe vídávám procentuálně nejčastěji v průběhu celého dne. V zrcadle,v odrazu výkladních skříní,v mastným oku polífky, v pohledech kolemjdoucích roštěnek. ad2) znal jsem jednoho chlápka, co furt ležel v knihách, jednoho rána mu omarodila služka, a tak si musel sám dojít pro mlíko a hajzl papír, za rohem ho porazilo auto. Život mu zachránil chlápek, kterej neuměl vůbec číst a psát, stačilo mu k tomu jen vnuknutí, že je dobré pomoct. ad3) s dokonalostí přichází odloučení od reálu a vyřazení ze společnosti, samota a smrt. Raději budu nedokonalý, ale ne sám. ad4) Život se mnou hází ze strany na stranu, puberta se mnou házela o zem, občas si hodím hrbem, nu a tak něgdy i kamenem. ad5-7) Svou radost vyjadřuji skrytě a privátně, možná , že se i projevuje v bodu 8 a 9, kde se veřejně přiznávám k narcisismu, autoerotice a snaze trousit svý DNA gde se dá. Ale není to mnoho povyku pro nic?
Tadeáška
15. 10. 2000
Dát tip
Nemnož se ! Zachraň lidstvo ! Sadaf ale ty přece kafé nepyješ

Slunce
13. 10. 2000
Dát tip
aha

Merle
12. 10. 2000
Dát tip
vy poslední, bojím se, že to vůbec nechápete... tohle byla reakce na obdobná auditka a diskuze pod díly a tedy to nejde brát absolutně a samo o sobě... spíš je to parodie

cloviecik_3
11. 10. 2000
Dát tip
tohle se mi prostě líbí, když je někdo takovej jakej je a na nic si nehraje a je už jenom druhořadý jestli je to v kritikách auditoriu aréně nebo kdekoli

URSA
11. 10. 2000
Dát tip
Nic si z toho nedelej Jsou chvile, kdy výjimečně jsem sebekritická a pak se klidne priznam, ze jsem Ti v tomhle podobna, jako vejce vejci a vubec nic si z toho nedelam... A menit se nehodlam takze Tip...

Slunce
11. 10. 2000
Dát tip
nevim jaks prisel na bod 3

Sadaf
24. 09. 2000
Dát tip
Doggy, poslouchej, tohle je dooost dobrý, jak mým zvykem říkat: přesně můj šálek kávy...

JiKo
23. 07. 2000
Dát tip
1/NE 2/SOUHLAS i mozart uměl z počátku na klavír prdlajs 3/CHCI SE ZDOKONALOVAT - ještě to ale neznamená že budu dokonalý 4/občas i já ujedu a kamenem hodím - že jsem nechtěl zjistím až pozdě 5/ANO - a kdo tady ne? 6/ANO - pře ce nebudu na světě sám co píše 7/ANO - ale není to úplně to nejpodstatnější, v podstatě píšu z 50% pro sebe a z 50% abych něco sdělil 8/ANO - základem milování druhých je milovat sám sebe, bez egoismu 9/ANO - je mnoho lepších i mnoho horších věcí než sex ale nic co se mu vyrovná :-)

kopčem
16. 07. 2000
Dát tip
no coment...

Merle
23. 05. 2000
Dát tip
JOjo

Bambulka
23. 05. 2000
Dát tip
Jsi geniální, mám Tě ráda! :o))

Dědouch
22. 05. 2000
Dát tip
Můžu se podepsat? Tak teda: já taky... ĎEDOUCH !!!

clovrdik
15. 05. 2000
Dát tip
:-))) úsměvný, na rozdíl od předchozích trapně myšlenkově prázdných auditorií

vedlepíšící roštěnka ti zuřivě tleská :-))))

Miroslawek
15. 05. 2000
Dát tip
konečně něco rozmného v záplavě sraček (popravdě i mých)

Bříza
15. 05. 2000
Dát tip
jasňááááááááá :c) TIP jak vrata !!!

slavek
14. 05. 2000
Dát tip
zvláštní...

zolli
13. 05. 2000
Dát tip
diky

zolli
13. 05. 2000
Dát tip
diky s TOPTIPem

Silvinka
13. 05. 2000
Dát tip
Ľudkovia, nič nechápete. Týmto len rozvírite hladinu. O ďaľšiu diskusiu naviac. Ale ako chcete...

Silvinka
13. 05. 2000
Dát tip
Hmm, Azi, kiež by to tak bolo pochopené. Ak sa týmto ukončí nezmyselná debata o tolerancii, prídem osobne Doggymu poďakovať. Ehm... síce asi len virtuálne... :o)))))

JDqH
13. 05. 2000
Dát tip
S tvým názorem, Doggy Bag, nesouhlasím, ale jak říkal Jára Cimrman, to je tak všechno, co se tím dá dělat. Poučovat někoho je na prd. Někdy však neškodí myslet... ;-)

Silvinka
12. 05. 2000
Dát tip
Doggy_Bag, prepáč mi, ale s týmto auditkom si to riadne prehnal. Mohol si to napísať ako kritiku pod niektoré z auditorií, ktoré vznikli. A že ich je dosť. Aký má zmysel zase rozmazávať tú istú tému? Kto ešte chce založiť podobné auditko? Sakra, to ešte nikoho neprestalo baviť? Mňa áno. A Teba Doggy, by mohlo tiež.

Anonym
12. 05. 2000
Dát tip
:-)))))))))))))!!!!!!!!jediné smysluplné auditorium v poslední době - ukazuje na nesmyslnost těch předchozích

AZALIN
12. 05. 2000
Dát tip
Projednou a zcela mimořádně nesouhlasím se Silvinkou.. Kdyby to Doggy napsal někam do kritik, tak by to zaniklo.. Ale takhle Doggy naprosto nádherně ukázal, (jak napsal předemnou Anonym) jak NESMYSLNÝ je například Auditorium DjPSA.. Bravo, seš sqělej!!! Dělejme, co uznáme za vhodný a milujme! Na ničem jiným přece nezáleží!!! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru