Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osamělost

12. 05. 2000
0
0
986
Autor
cosmy

Osamělost Toulám se prázdnou ulicí Kde na mě vejrají tupí psi A probírám se odpadkami keců Těch hnusnejch lží a podrazů Nesnáším ty chvíle bejt sama A myslet na všechny rozchody a hádky Nesnáším kyselý pohledy Vyhublejch tváří Nechci Nechci už tady dál strašit Mezi mrtvolnými příšerami Který nevěděj, co je láska a bolest Umírám nad prázdnými slovy a větami Nad hromadami zbytečnejch knih Nic mi neříkaj a nechápou A teď právě cítím Čím vlastně žiju A čím chci žít Už nemůžu poslouchat přechytralý osoby Bez citů a tváře Patří jim přetvářka Už nechci být malá Chci jen pro někoho žít Mít ráda A být dospělá....
Romeo
20. 05. 2000
Dát tip
Vynikající. Je to to nejlepší, co jsem od Tebe četl a přiznám se, že se dost často cítím stejně. Ale vydrž. Dospělá už jsi a sama určitě ne. Víš přece o čem píši.

Merle
18. 05. 2000
Dát tip
no, já teda taky moc dospělej bejt nechci... řeknu ti, fakt není zas tak o co stát

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
eh, to jsme dvě

Bibša
15. 05. 2000
Dát tip
Jsi dospělá, holčino, protože tohle je dospělácká básnička, dítě by ji napsalo jinak, v knihách by vidělo hrdiny, v pesáncích by vidělo kamarády. Nechceš být naopak zase dítě?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru