Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nech mne jít

18. 03. 2003
1
0
875
Autor
CIT

\\\" Krása je otevřený doporučující dopis, který vám již předem získává srdce druhých.\\\" Arthur Schopenhauer

Láska je všechno, těžko lze říct,
dívce tak krásné, ať odejde pryč.
Zhasni to světlo, ať krása zmizí,
zbyde jen láska a tělo zcizí.
Jen láskou vidím, že věříš v slzy,
snad proto nesmíš krást srdce druhých.


Andulka
03. 11. 2003
Dát tip
takove zamilovane...:-)

TheLostDog
08. 04. 2003
Dát tip
No, v tomhle pripade souhlasim s fidelem1... A co je vlastne noveho, CITe? 8O)

fidel1
18. 03. 2003
Dát tip
Zhasni to světlo, ať krása zmizí, zbyde jen láska a tělo zcizí. - tak tomuto ja neverím, ale to je iba môj názor...

CIT
18. 03. 2003
Dát tip
asi neni zase uplne jasny jak to myslim, mohl bys napsat, konkretneji jak jsi to pochopil?

fidel1
18. 03. 2003
Dát tip
Ide o to - prečo nevidieť krásu, prečo lásku ochudobniť, ak láska znamená všetko...

CIT
18. 03. 2003
Dát tip
ide o to , ze mam rad jednu moc krasnou divku, ale ta laska neni o krase, ale dusi a porozumeni ta basnicka ma(mela) rict, ze ji mam opravdu rad, ne jako asi ti vsichni kluci, kterym zblbla hlavu jen! svou krasou, ale v podstate je nezajima nic vic.

CIT
18. 03. 2003
Dát tip
ide o to , ze mam rad jednu moc krasnou divku, ale ta laska neni o krase, ale dusi a porozumeni ta basnicka ma(mela) rict, ze ji mam opravdu rad, ne jako asi ti vsichni kluci, kterym zblbla hlavu jen! svou krasou, ale v podstate je nezajima nic vic.

fidel1
18. 03. 2003
Dát tip
Súhlasím to je najkrajšia vec, ale pre mňa je to neoddelitelné láska fyzická a duševná...- ale vravím iba za seba...

CIT
18. 03. 2003
Dát tip
aha,ok

York
18. 03. 2003
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru