Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční snění o hrách

19. 03. 2003
0
0
1271
Autor
Mortimer

Tohle jsem zplodil po několika hodinách strávených nad jistou hrou. Takže buďte trochu schovívaví. Dík.

 

Monitor mi na tvář září,

 do klávesnice já buším,

tuhle misi zkusit musím.

 

Monitor mi na tvář září,

myší já po screenu kroužím

a po výhře zcela toužím.

 

Monitor mi na tvář září,

joystickem si já tu kverdlám,

nepřátele všechny sundám.

 

Monitor mi na tvář září,

mečem o štít v řežbě řinčím,

a na orky kletby ječím.

 

Monitor mi na týl září.

Už si nezahraju Toccu,

neb usnul jsem s entrem v oku.


Outlá
11. 04. 2003
Dát tip
To Já jsi tam skutečně dal proto, aby to nějak znělo. Vypadá to divně a jak říkáš, psal jsi to po několika hodinách nad klávesnicí. Spíš se na to psaní vyspi. Někomu to sice neprospívá, ale Tobě to jistě inspiraci neutratí.

Mortimer
25. 03. 2003
Dát tip
To Já jsem tam skutečně dal proto, aby to nějak znělo. Možná to vypadá divně ale jak říkám, psal jsem to po několika hodinách nad klávesnicí.

1) Závěr je skvělej ! 2) Rýmy typu "kverdlám-sundám" , příp. "řinčím-ječím" by se koneckonců tolerovat daly, stejně jako mírně ujíždějící rytmika, ale TRPÍM u formulací "do klávesnice já buším" a "myší já po screenu kroužím" !!! Proč to JÁ, proboha !?! 3) Závěr je fakt dobrej.

... to samé (jen QUAKE III) :-)

woai
19. 03. 2003
Dát tip
Pišto, myslím, že to Já je tam nacpaný ve snaze podpořit ten rytmus ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru