Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sv. Terezička

Výběr:
13. 05. 2000
8
0
1542
Autor
Nick

Hlas šílenství se ozývá z různých stran. Následující řádky jsou sice z mé hlavy, ale o podobném příběhu psali v Reflexu. Terezy, prosím neuražte se, jméno je pravdivé.

Vznášelo se to na okraji mého vnímání. Hustá mlha halila její tělo- tělo plné hnisajících ran, tělo nelidsky hubené. Morda- tak špičatá, skoro jako krysí a spalující žár rudých očí. Nevidím ho, ale vím o něm. A teď zas...slyším ty vlaky... jeden, druhej, třetí.. Počítám, že už neusnu. A zas tam je, na okraji mého vnímání, nebo už je blíž? ..je mi čtrnáct let a jmenuju se Tereza, ale říkejte mi Svatá Terezička. Nemám kamarádky, do školy nechodím- je to zbytečné. Když mi bylo šest, tak se stal zázrak, z nebe ke mě shlédnul náš Pán a pověřil mě úkolem. Víte nejsem normální holčička, jsem vyvolená. Chodili jsme každý den do kostela, kde jsem si povídala s Ježíškem. On mi řekl, že budu jeho nevěsta a já jsem mu oddaná duší i tělem. Do kostela teď chodím sama a bydlím u babičky, protože rodiče jsem už spasila. Ježíšek chce ještě babičku. Již měsíc churavím a asi před týdnem jsem i kašlala krvičku. Pan doktór říkal, že to je ňáká tuberklóza. To byla opravdu skvělá zpráva- brzy budu u Ježíška. Pana doktóra jsem jsem spasila nožem, babička, když to viděla, tak upadla do mdlob. Tak jsem ji přivázála k postýlce a teď zapálím dům... už jdu Ježíšku... už jdu k tobě...
Jeheheman
03. 09. 2004
Dát tip
jízda!*

Azathe
27. 07. 2004
Dát tip
Souhlas s Regins... Úplně mě to zamrazilo, jůů :o) Líbí, líbí moc, je to zajímavý příběh, zajímavě zpracovaný :o) t*

Katčenka
02. 03. 2003
Dát tip
wow...no...to bylo husty :)

Krel
15. 02. 2002
Dát tip
šíleně psáno o šílenství...dobré a silné..

Radost
05. 12. 2001
Dát tip
pěkný psycho... připomíná mi to Damiena :-)) jen tam byl jinej bůh...

Janis
09. 06. 2001
Dát tip
...kecám už nechce...

Nick
08. 06. 2001
Dát tip
tak spi

Janis
06. 01. 2001
Dát tip
Výborný tleskám (a chce se mi spát) :)

Silvinka
28. 06. 2000
Dát tip
Vyrazil si mi dych... Čakala som niečo úplne iné, ja tento príbeh poznám... A Tvoje podanie je tak desivo dokonale vykresľujúce, že človak nadobúda pocit tej absurdnosti priam bytostne... Ten tip je zaslúžený...

Guardian
23. 05. 2000
Dát tip
Nicku, je ten clanek cetl, a mel jsem tridenni depresi. Pak jsem precet tvoji basen, radeji jen jednou a z deprese jsem vypad po tejdnu. To jsi napsal fakt skvele. TIP

Bříza
19. 05. 2000
Dát tip
květ zla se svojí omamnou vůní rozpadu - nebezpečně silné ... HUH !

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
KRISTEPANE slunce na chvilku zakrylo svou tvář a nechalo mě tu ve tmě, máš v sobě spoustu síly ukázat neurážím se, čtrnáct už mi bylo, takže nebezpečí nehrozí…

Saxanka
14. 05. 2000
Dát tip
HUH to je síla ale ne je to moc dobrý Moc....

zolli
14. 05. 2000
Dát tip
Ech! Znam silenstvi, nastesti o malicko mene desiva. Toto je popsáno nádherně.

Regins
13. 05. 2000
Dát tip
Líbí se mi to vykreslení naivity malé psychopatické holčičky.Leze z toho mráz po zádech.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru