Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ranné prebúdzanie

20. 03. 2003
5
0
1412
Autor
Neewoa

Jedno smutné ráno...

Sedím uprostred izby

a nechávam sa unášať čarom svitania...

Cítim príjemný svieži chlad ranného ovzdušia...

Všetko akoby oplývalo životom...

aj mračná, čo sa nechávajú vetrom ľahúčko unášať...

Len ja sa vymykám

prirodzenosti tohto ranného prebúdzania...

pohlcuje ma strach, šialenstvo a neistota...

Som zbavená citov, nepremýšľam, nevnímam...nesnívam

Vidím len monotónnosť všedných dní...

Razom sa mi všetko javí také samozrejmé...

každý pohyb...každé slovo, či myšlienka...

Akoby všetko pominulo hlbší zmysel

a stalo sa len súhrou reflexov....

Chcem niečo spraviť...vbehnúť medzi ľudí..

no nevidia ma a nepočujú...nechcú!

Žijú svoje životy...také samozrejmé..

pomaly plynúce vo vzájomnom súlade..

Vzdala som sa...splývam s davom a žijem svoj život...

len svoj !....neobzerám sa...nehľadím späť...

nevnímam ani dav.....

myslím len na to ako zavčas rána, ešte za svitania

budem opäť sedieť uprostred svojej izby

a vnímať ranné prebúdzanie života....

také plynulé a samozrejmé...


pauci
02. 04. 2003
Dát tip
...toto sa mi páči asi najviac zo všetkých tvojich básničiek, veľmy zaujímavý pohľad na ranné prebúdzanie... :)

Neewoa
26. 03. 2003
Dát tip
Ďakujem za kritiku....:)))O tých dlhých riadkoch si ale myslím niečo iné....Nepíšeme predsa pre internet...Píšeme pre radosť, pre druhých...Každý pre iné:))...A kto si to bude chcieť naozaj prečítať ten to prečíta.....:)))

Bix
26. 03. 2003
Dát tip
no a práve preto sa snažíme písať pre iných čitateľne :o) bola to len malá rada, odrádza to veľa čitateľov inak s Tebou súhlasím :o)

Bix
25. 03. 2003
Dát tip
súhlasím s Nasom skús ráno brať ako dar :o) a z toho, čo dostaneš, rozdávaj ďalej a uvidíš, čo to s ľuďmi urobí :o) Predovšetkým však Ty budeš vedieť, že ráno je aj na usmievanie. Rozumiem Ti. Pozor na to, že na internete sa "dlhé riadky" dosť zle čítajú - pôsobia trochu nepopulárne. Vitaj na Písmáku, nech sa Ti tu páči !

Naso
24. 03. 2003
Dát tip
pocity naozaj univerzálne a všeplatné... Čítajú sa ľahko a zrozumiteľne. Len si myslím, že hmm, na báseň - aj epickú - treba aj niečo viac ako prerozprávať svoje pocity. Lebo ak tie riadky toradíš za sebou ako obyčajný text, nebude žiaden rozdiel medzi prózou (dynamickou vďaka toľkým slovesám) a poéziou. A rozdiel by mal byť...

Neewoa
24. 03. 2003
Dát tip
Áno...máš vlastne pravdu.Pôvodne to ani nebolo zamýšľané ako báseň...Skôr ako niečo medzi básňou a poviedkou...Alebo len taký prepis náhlych pocitov na papier...Ťažko zaradiť...

guy
22. 03. 2003
Dát tip
To nejsou jen tvé pocity. To jsou pocity, které máme všichni. Takže je chápeme, ale dělat s tím musíme vždycky něco sami a většinou všichni přijdeme na to jak. Napsat o nich je jeden z těch prvních kroků. Přeju ti štěstí při všech dalších krocích. ***

T_O_M_
22. 03. 2003
Dát tip
Sedím uprostřed místnosti, bez dechu, z Tvého díla a tak známých pocitů... *

Neewoa
22. 03. 2003
Dát tip
To som naozaj rada, že tieto pocity nemám len ja...:))

Neewoa
22. 03. 2003
Dát tip
Áno..máš pravdu...napísať o nich je len začiatok...ale mne pomáha uvoľniť napätie:))...Je to taká prvá pomoc...

Naja
22. 03. 2003
Dát tip
Dalsi s tmou v srdci...preji rozsviceni....ta co ma tmu tamtez...

Neewoa
22. 03. 2003
Dát tip
Niesom až taká temná:))Len o tej temnej stránke života radšej píšem:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru