Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tma...a smrť

22. 03. 2003
8
0
2594
Autor
Neewoa

Jeden zvláštny sen...

Obklopuje ma tma...

Absurdná a ničivá....cítim len tlkot srdca ...

pomalý monotónny zvuk....

Prehlušuje to mrazivé ticho vôkol...

...Kde som?...

Rozum mlčí.....žiadna odpoveď...

len ticho...tma a chlad...

Snažím sa myslieť,

ale nemôžem...nevládzem...

neviem si spomenúť....

zachytávam len útržky spomienok...

Je tu prázdno...temno a to ticho ma ubíja...

Chcem kričať...plakať...

nemôžem!

Mám len myseľ...nič viac..nič menej..

Niečo som pocítila....!

Dotyk...azda len šepot ....či snáď len

blúznenie plynúce z tejto absurdnej situácie..?

Všetko tu stráca svoj prirodzený zmysel....

Temné a prázdne miesto....hranica života..

Už na nič nemyslím,zabúdam....

ozvena mojich myšlienok sa pomaly stráca...

a potom už len tma...nekonečná...hlboká..

prázdna a smutná tma......


Kolega
18. 02. 2004
Dát tip
Takových snů mám spousty. Tedy... doufám, protože sny si nepamatuji... :-)

drfaust
28. 01. 2004
Dát tip
TS Eliot, Pustina, (Překlad Ján Buzássy a Zuzana Bothová) II. Hra v šachy ... "Nemám v poriadku nervy dnes večer. Veru nie. Zostaňte pri mne. Rozprávajtw mi. Nikdy nerozpráváte. Rozprávajte! Na čo myslíte? Čo si myslíte? Čo? Nikdy neviem, čo si myslíte. Myslíte!" Myslím, že mse v úzkej uličke, kde mrtvi postrácali kosti. ... Zkus si to přčíst...

Katčenka
15. 04. 2003
Dát tip
Nemam rada tmu,ale presto ji nekdy tak moc miluji...tip

Tak to si zajdem na kafe, já jsem taky chorobnej optimista, ale z písemnýho projevu by to nikdo nepoznal :-)))))

Neewoa
06. 04. 2003
Dát tip
:))Tak to sme dve....:))Takto odfiltrujeme všetko zlé...a v realite nám zostane čistý optimizmus:)))

Jo, nějakou dobu se budu soustředit pouze na filtraci :-)))))

yoyo
06. 04. 2003
Dát tip
tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp svázaný pocity- když něco chceš, ale nemůžeš...fuj, to jsou noční můry...

Notreal
05. 04. 2003
Dát tip
když jsem to četl, cítil jsem za sebou ruku a dech tmavé noci*

Dobrý... Já mám jenom hnusný sny... a tečky používám, když přemejšlim, co říct dál :-) tíííííp :-)))

Neewoa
05. 04. 2003
Dát tip
ale tie temné a hnusné sny majú svoje čaro...nie?:)).....ja ich milujem....

Já ne, probouzim se z nich spocená, vystrašená a pak ještě dvě hodiny brečim na záchodě. Jednu dobu jsem ani nemohla spát, aby se mi nic nezdálo. Spala jsem obden, protože když jsem byla hodně ospalá a unavená, tak se mi nezdály sny. A spala jsem ve dne, protože, když jsem se z hnusnýho snu vzbudila do světla, nebylo to tak strašný.

Neewoa
05. 04. 2003
Dát tip
Tak to musia byť extrémne silné a reálne sny...:))Ja akurát tak kričím zo sna...:))Ale milujem ich preto, že vo mne vyvolajú silné pocity a inšpiráciu:))

Neewoa
05. 04. 2003
Dát tip
No niekedy sa zobudím...a snažím sa to predýchať:))

Jo, asi bysme měli mít rádi i to špatný, to je dobrej přístup k životu a snům :-)

Neewoa
05. 04. 2003
Dát tip
Ja som asi homo optimismus.....vo všetkom vidím niečo dobré...a zároveň rada píšem o tom smutnom, zlom a tajomnom...:))

Ansuz
02. 04. 2003
Dát tip
Mě se to moc líbilo. Jen mě to utvrzuje v tom, že slovenština je krásný jazyk (až na někerá slova). Zařadíp a TIPuju

Neewoa
26. 03. 2003
Dát tip
Aj ja nad tým teraz rozmýšľam...keď si to spomenula....:))) Pokiaľ viem tak som to vtedy úmyselne dramatizovala...:))

Bix
25. 03. 2003
Dát tip
páči sa mi, ako tú neurčiteľnosť vyjadruješ, ale zo slov, ktoré používaš (absurdné, mrazivý..) Ti nejako nemôžem uveriť, o čom píšeš ako keby si to nafúkla. Chcem povedať, že niekedy používaš dosť silno expresívne slová a s tými treba zaobchádzať nanajvýš citlivo. Alebo takéto vyjadrovanie používaš aj v bežnom živote ?

Naso
24. 03. 2003
Dát tip
mne tie bodky až tak nevadia (sám ich často používam) - vyjadrujú širokú škálu stavov (neistotu, dôraz, zmätok, chaos...). Táto má (na rozdiel od prvých dvoch) bližšie k poetickosti - viac náznakov ako vypovedaného (to tie bodky), viac citov a pocitov ako samotný dej, viac do hĺbky ako do priestoru... t.

Neewoa
24. 03. 2003
Dát tip
Sama by som to lepšie neopísala..:)Ďakujem.Bodky zrejme naznačujú, že niečo nebolo dopovedané, že je to neisté a tak trochu zúfalé...

guy
22. 03. 2003
Dát tip
Zkus někdy napsat o těch hezčích snech. Určitě jich máš taky hodně. ***

katugiro
22. 03. 2003
Dát tip
nezaujalo mě to, příliš mnoho teček... ... ... ... ... ... ... ... ... ... :)

Neewoa
22. 03. 2003
Dát tip
A je ich dokonca viac:))...Ale akosi sa mi lepšie píše o tích podivne mrazivých:)

Neewoa
22. 03. 2003
Dát tip
Aj ja som len málokedy spokojná s tým, čo píšem..:))Kritika je dobrá vec...naučí pozerať sa na vec aj inými očami:)A úplne s tebou súhlasím...s bodkami to niekedy preháňam:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru