Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sobotní odpoledne

14. 05. 2000
0
0
1087

... bylo 13.května, někomu vyzváněl lásky čas a mě šicko, ale šicko ujelo. Chtěl jsem jet jen na jedno. Do Kunčiček. Krásně to zelení posetou převážně Romsko-vietnamskou čtvrtí ...

Jedu si šalinou jedu je to k vsteku, na Zárubku vystoupím na ujetý bus jen čumím. Volám Mirdovi kde to vůbec su, jo fajn, mezi haldami koksu. Co teď si počnout, kterým směrem vyšlápnout? V dálce mezi komíny Nové huti, září Lysá hora již bez sněhu, hnutí. Jeden nadjezd, dvě haldy, tři mosty, skládka, tak to je ta ostravská pohádka. Šlapu si to šlapu po dálnici, již vidím cigáňata na ulici. Vidím už i Čížka, ptáka, jak do sebe při své družce klopí panáka. Dostávám na kost zprávu: šlapej, šlapej to Anděl s Mirdou zas u piva vyváděj. Konečně jsem na místě, pivko do sebe liju nemístně. Přichází pak děva lepá, v kombinéze se jí něco na hrudi tetelí a houpá. Jen ty svářečské brýle ji chybí, ale Mirdovi se jinak vše ostatní strašně líbí. Dáme pak ještě po jednom, nějakej dlabanec, tvargl u Šodka, jede se dom, do postele, do lůžka.
Nějaká kritika by nebyla? Dík.

Saši >>> jako že by si neměl jen tak hala bala špacírovat mezi haldami a těžními věži? Uhlobaron, nééé? ;-)))

Miroslawek
15. 05. 2000
Dát tip
Heh, tož jsem Ti pomohl nezvládnout spoje, no... Ale haldy jsou pěkný, viď? NicK: proč nuda?

Sašenka
15. 05. 2000
Dát tip
Teda, takhle se chová šlechtic??? Jinak líbí:-)))

ten závěr, jak určitě uznáte, je jaksi opilý. Co ale s tím? Díky za kritiky.

Nick
14. 05. 2000
Dát tip
pěkná nuda v Ostravě takhle navečer, co?

slavek
14. 05. 2000
Dát tip
mě se ta básnička moc líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru