Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slané kapky na rtech

21. 03. 2003
0
0
602
Autor
Koketka

Snění. Stát si tak v písku u moře, vidět příboj z útesu.

Moře,

dující vlny,

ten příboj,

jsem jím oslepený.

 

Kapky dopadají na má usta,

jsou sláné,

snažím se já vítr ustát.

 

Blesky a vichr vanou,

ne však na mu hrudˇ,

vanou bokem někde stranou.

 

Pískem se probírájí me nohy,

vím, že ke snění mám vlohy.

 

Stát a slyšet šumění moře,

slyšet praskot v zemské kůře.

 

Útes se mi do snu vkradl

vidím ho, do mé fantazie vpadl.


Koketka
08. 04. 2003
Dát tip
Teplovodní_potrubí: už jen tvůj nick mi nahání smích do tváře a co teprve to ,co si mi sem napsal. Pukám smíchy.:o)

město, moře , kuře, stavení .-))

Koketka
22. 03. 2003
Dát tip
NO uvidím, pokusím se.:o)))). Nevadí mi kritika, naopak.

katugiro
22. 03. 2003
Dát tip
je tam pár chybiček a ty rýmy a smysl, hlavně v posledních třech strofách, vypadají dost uměle... :)

Tynic
21. 03. 2003
Dát tip
Katuško, moc mluvíš. Méně by pro tebe bylo určitě více. Nech taky něco na čtenáři. Báseň by neměla být jen popis lokality a pocitů hrdinky básně i když je chápu a dokážu je s ní prožívat. Zkus se zakousnout hlouběji pod povrch. Určitě to umíš ! Tvorbě zdar Tynic :o)

Yfča
21. 03. 2003
Dát tip
Ještě bych se snažila vyvarovat "opotřebovaných" rýmů (tady jsou to nohy-vlohy) a rýmů poněkud nedokonalých (moře-kůře). Nenech se odradit naší "zdrcující" kritikou a piš dál! :o) Držím palečky! :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru