Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamyšlení nad deštěm

20. 03. 2003
1
0
1052
Autor
Viktorín

Jednoho pobledlého smutného rána,

letěla kapka a rozplácla se o jeho okno.

 

Omráčená sjížděla po hledké suché ploše.

neměla se čím zachytit.

Neměla nebo nechtěla?

 

Sledoval každou změnu její kroku, kterou nařizoval

krutý studený vítr, jenž se zrovna venku rozzuřil.

 

Kapka zmizela kamsi ...rozpila se..vypařila...

 

a  najednou po klikaté cestičce mé malé kapky,

s radostí sjíždějí další a další malé děšťové kapky ,(To se jim to jede, když jim někdo prorazil cestu... )

 a  beze slov a bez nenávisti vpíjejí se do sebe.

 

Začalo pršet...

 

Zkus někdy takhle pozorovat déšť...

 


WiruZ
26. 03. 2003
Dát tip
sorry...misto okno jsme omylem precetl oko a bylo po dojmu uz na zacatku......:)

Narvah
25. 03. 2003
Dát tip
fajn :)

Artemix
21. 03. 2003
Dát tip
Perfektní myšlenka na téma: Někdo musí vytvořit cestičku, aby měli ostatní kudy jít...

PS
21. 03. 2003
Dát tip
Musím opět nemilosrdně kritizovat špatné zařazení do kategorie!!! (jsem holt asi příliš technicko-administrativně zaměřen...)

Narvah
21. 03. 2003
Dát tip
Seš prostě dobrej Tome. Asi máš vyšší číslo jak já. Zeptej se, jestli pro tebe nemají v redakci místo...

Narvah
21. 03. 2003
Dát tip
Ty máš v očích mraky, viktoríne?

katugiro
21. 03. 2003
Dát tip
řekl bych, že jde jen o déšť... a taky jen o blbůstku... takže co, že? :)

katugiro
21. 03. 2003
Dát tip
ehm

katugiro
21. 03. 2003
Dát tip
proč jsem si poslal avízo?

Narvah
20. 03. 2003
Dát tip
to mám taky rád, ale to jak to popisuješ a ta poslední věta, to se mi nelíbí

T_O_M_
20. 03. 2003
Dát tip
Troufám si tvrdit, že jsem tvou básničku pochopil lépe než Narvah. Já to vidím tak, že ta poslední věta tomu dává ten pravý smysl. Takže: Déšť=slzy... a pak je to jasné...že? * Hezké, jen nechápu proč to je v kategorii Blbůstka!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru