Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já, ty a oba

15. 05. 2000
1
0
744
Autor
Shark

Mělo by toho tu být mnohem víc...

JÁ Osoba nesmělá, vážná i veselá. Lenoch a pobuda, vzácně i obluda. Snílek a romantik přeplave Atlantik. Hračička, srandista, fantasta dočista. Běžec či kolista, není to rasista. Agent a rybička jsou v těle človíčka. To vše je v těle mém, mé duši domovem. TY Věštěním z ruky jsi mě uhranula. Na bodech z deseti dal bych ti maximum, protože ty nemůžeš být nula, a já mít milióny peset, dal bych je na dobročinné účely. Ač mám před zkouškama, tak nemůžu se soustředit. Ty - dívka co srdce má, proč mé musíš tak mučit? Ale já to chápu. Snad. Ty máš své plány též. Přece tě mám tak moc rád a na mé duši mraky tak rozplynou se za chvíli. OBA Proč žíti každý sám, když můžeme žít oba? Já slovo na to dám, že přijde lepší doba.
Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
ale zní to tak (a líbí)

Regins
24. 05. 2000
Dát tip
První sloka se mi líbí ,ale Tip bych Ti za to nedal, asi je mi to příliš vzdálené a osobní( to téma) Promiň

Shark
24. 05. 2000
Dát tip
Sarken: Ne o tom nic nevím. Jako píseň jsem to neplánoval. Regins: No nic. Až konečně stvořim něco jinčího, tak tě to snad rozesměje k tipu. Doufám.

Sarken
23. 05. 2000
Dát tip
není to písnička?

Šebestová
19. 05. 2000
Dát tip
Machu, tohle Machu mi musíš zopakovat ještě několikrát ! Klidně i po telefonu. Tip :o)

Merle
16. 05. 2000
Dát tip
no technicky mi to moc nesedlo, a obsah je tak osobní, že se k němu nemůžu vyjádřit jinak, než: hodně štěstí :-))

Bibša
15. 05. 2000
Dát tip
JÁ stojí za tip a máš ho mít, je upozorňovací, ale já jsem pobavena a věřím v OBA!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru