Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do Benátek pěšky II

23. 03. 2003
1
0
1483
Autor
Digero

Už jsem se na to tady ptal v zimě. Na začátku prázdnin (červenec) chci jít pěšky z Prahy do Benátek. Je to asi 850 km, při 30 km za den to vychází na měsíc chůze. Budu rád pokud se někdo připojíte a půjdete se mnou.
Pokud máte zájem napište mi sem nebo na digero@seznam.cz, domluvíme se na podrobnostech.
Yeziiinka
15. 04. 2003
Dát tip
As Konstance. Když zkusíte tu její zkratku a ještě autobusem, máte velikou naději, že to stihnete za den tam i zpátky. Taky držím palec.

Seregil
26. 03. 2003
Dát tip
uf.... to bych po cestě nechal plíce a paty... nemůžu žel....bohu..

Digero
26. 03. 2003
Dát tip
Ok, kdo chcete napište na digero@seznam.cz, sejdem se a pořádně to upečeme.

Zolo
26. 03. 2003
Dát tip
Konstantinidisová Tip!*

Krel
25. 03. 2003
Dát tip
šel bych...je to dobrá akce...napíšu a domluvíme se:-))

gd
25. 03. 2003
Dát tip
třicet kilometrů na den není úplně snadnej limit, když jsou v cestě alpy...

houba
24. 03. 2003
Dát tip
dobrý, přeju vám úspěch, nicméně na teplo v Alpách bych nespoléhala ani přes léto :o)

aRmida
24. 03. 2003
Dát tip
sorry, ale já s tebou nepůjdu.

Kalim
23. 03. 2003
Dát tip
Zrovna jsem na to myslel a přemýšlel nad penězi. Víde to tak na dva měsíce, což znamená, že se bude muset jít hned na začátku prázdnin. Z toho plyne jedna věc, nestihnu si vydělat brigádou. Počítám totiž, že cesta nemusí být ideální a případný lístek na autobus zpět, na jídlo, či nocleh by se mohly hodit. Ale chtělo by to, chtělo. Mohlo by se to povést.

Digero
23. 03. 2003
Dát tip
Počítám se spaním pod širákem, většina cesty sice bude v Alpách, ale přes léto je tam docela teplo. Možná nebude problém požádat někoho o noclech :-)

Znám kratší cestu do Benátek - je to z Prahy, nekecám, rovných 38 km. Rozpočítate-li to na dva dny je ok! :-) Přeju šťastnou cestu!

katugiro
23. 03. 2003
Dát tip
cestování fandím, ale z toho, že "přes léto je tam docela teplo, možná nebude problém požádat o nocleh", nemám zrovna pocit, že by šlo o dobře připravenou cestu... :)

Prokletí
23. 03. 2003
Dát tip
A co my, kteří volíme raději jiný dopravní prostředek? (mám na mysli dětské tříkolky, houpací koně, létající koberce a tak) Držim palec, zkus se i vrátit ;o) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru