Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rarach

25. 03. 2003
1
0
909
Autor
lovi

 

 

Zase mi z pusy

vylítl ten malej rarach

bylo už pozdě

zkoušet ho chytat

Taky by už jednou

mohl dát pokoj

Občas je moc těžký ho poznat

převlíkne se jak na maškarní

v andělský košili, svatozář na drátku

zkouší moji pozornost

Stejně vždycky vyhraje, potvora


:)) Movsar mě baví.

Berenice
16. 04. 2003
Dát tip
svatozar na dratku.. to je fakt podarene... preco sa mi to paci? ani neviem... asi je to zaujimavo podane a ma to spad.... tak sa nenchaj znechutit niektorymi individuami:))) a pisa dalej.. je to fakt podarene.... t:)

lovi
16. 04. 2003
Dát tip
Berenice: díky, individuí se už nebojim:-))

woai
27. 03. 2003
Dát tip
není zač, už mi napsal, že si na mě taky posvítí ;-) že by měl nějakej problém? no nic, počkám si :-) M.

lovi
27. 03. 2003
Dát tip
woai: děkuji za podporu, Movsara jsem začala ignorovat, on si jede prostě ve svým. Díky

woai
26. 03. 2003
Dát tip
aha, Movsar je do tebe prostě udělanej ;-) tvoje dílka se mi líbí, lovi :-) ale ty kecy pod nima - no, za to ty nemůžeš ;-)

Movsar
25. 03. 2003
Dát tip
od lovi bych čekal spíš něco o poznání průhlednějšího, ovšem zde skryla svou zálibu ve fetišistických praktikách opravdu umně, a tak méně fundovanému čtenáři tento malý fakt nejspíš unikne. otázkou je, zda jde ze strany lovi o záměr. neřekl bych.

lovi
25. 03. 2003
Dát tip
Člověče, ty mě fakt bavíš. Dalo by se spíš mluvit, o tvé zálibě ve všem najít nějaký sexuální podtext. Ale proč ne, vysvětlovat to tentokrát nebudu.

Movsar
25. 03. 2003
Dát tip
qui tacet, consentire videtur...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru