Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

?TMA?

25. 03. 2003
1
0
849
Autor
Jagirl

čtěte,kritizujte...atd.

Co to?Někdo zhasl?Proč?Nevidím!Chci vidět!Slyšíš?!Včera jsi tu byla,stále se vracíš,proč mi nedáš pokoj?

Zval tě někdo?Žádal?Prosil?

Jdi pryč!

Překážíš!!!

Neslyšíš?Už to nemohu snést.Pravidelně mě navštěvuješ a kazíš mé plány.

Odpovíš mi?

Kdo vůbec jsi?

Máš jméno,Jak ti říkají?

Co když jsem první, kdo tě spatřil?

Budeš tedy moje TajeMnÁ


Celebrian
24. 04. 2003
Dát tip
Nemůžu si pomoct,ale opravdu mě to zaujalo.Mimo to se to moc dobře čte......tip

Jagirl
01. 04. 2003
Dát tip
Sleepy:tak se nezlob a třeba vymyslím něco jiného...:o/

No není to nejhorší... Sice je už od prvního řádku patrná pointa, a závěrečný řádek je trošičku kostrbatý, ale nakonec je to blbůstka, že ? Podobné píšívám po THC.

Sleepy
25. 03. 2003
Dát tip
Příjemná a jednoduše čtivá...líbí se mi, tahle miniaturka. Snad bych si odpustil ten rovnítkový exkurz do matematiky v závěru. V kombinaci s názvem ta zvýrazněná písmenka nakopnou i nás natvrdlejší a bereš nám tím radost objevitelů :o)

Jagirl
25. 03. 2003
Dát tip
Díky za radu...je to lepší??

woai
25. 03. 2003
Dát tip
jé, kdybych nečetla vysvětlení Sleepyho, tak mi to nedošlo ;-))) už jsem chtěla psát, že jsem sice M. - ale nejsem to já ;-)) - ta tvoje tajemná :-)

Sleepy
25. 03. 2003
Dát tip
Ani jsem netušil, že má slova mají takovou moc ;o) Podle mě určitě lepší, ale o zázračné odhalení už jsem stejně přišel... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru