Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vrah

25. 03. 2003
1
0
1857
Autor
Dark_Vampire

Máš strach

něco tě sleduje

je to vrah

a to tě stresuje

 

Radši ho nevnímáš

chce tvoji hlavu

nikam se neschováš

nemáš odvahu

 

Stratil jsi směr

jsou velký větry

už jsho neviděl

asi zales do tmy

 

Zas tě vyhledal

je za tebou neúprosně

už jsto nezvládal

strácíš jse ve tmě

 

Náhle výkřik

padáš na kolena

stím jses musel smířit

bolest se už vydržet nedá

 

Život tě obklopil

ale náhle opustil

Smrt je tu

a bere sebou tmu.


Ale mohly ho omráčit ty tvoje větry.Baštil si snad včera hrách?

Wopi, vždyť to je drama. Oběť honí vrah s větry. Stále lepší , než kdyby zabiják pletl svetry.

Angua
09. 04. 2003
Dát tip
...nebo vrah honí oběť s větry, ale... hmm, já vím, už to není vtipný, to bylo jen tak... do větru(ů) :o))) já ale myslím, že vrah je zahradník... na druhou stranu, proč by zahradník s větry nemohl plést svetry....

Ztratil jsi směr jsou velký *větry* už jsi ho neviděl asi zalezl do tmy ??? Kdo tu má ty velký větry? Vrah nebo oběť? Nezalezl do tmy právě proto?

Angua
07. 04. 2003
Dát tip
Možná oba...

Wopi
07. 04. 2003
Dát tip
takže ještě jednou MĚL BYS ZMĚNIT KATEGORII!

Leclajr
07. 04. 2003
Dát tip
Ty VĚTRY tam fakt bijou do očí..:( Ale jaxem si to teď přečet podruhý, tak musim uznat, že prvních 8 řádků je docela v poho.. (co se rytmu a výběru slov týče) ale dál je to celkem shit.. chce to ještě pár úprav každopádně..

...asi posloucháš moc DIMMU BORGIR :-))

Lu_Po
26. 03. 2003
Dát tip
gubble gubble !!

nin
25. 03. 2003
Dát tip
Ztratil (místo Stratil) jsi ho (místoo jsho) 2 x zalez (místo zales) jsi to (místo jsto) ztrácíš se (místo strácíš jse) s tím (místo s tím) ses (místo jses) s sebou (místo sebou)

Wopi
25. 03. 2003
Dát tip
:) no jo, dyt mu bude čtrnáct, třeba to ještě dožene ;-) ale do arény bych to fakt necpal ;-)

nin
25. 03. 2003
Dát tip
Wopi, sorry, ale všimnul sis tý kategorie?

Azzazela
25. 03. 2003
Dát tip
Některý verše jsou fakt dobrý, možná to zkus ještě přepsat (zkrátit?)

Wopi
25. 03. 2003
Dát tip
jo, "drama" je divadelní útvar, nikoliv poezie, to bys měl změnit

Angua
25. 03. 2003
Dát tip
jéje, vražda v přímém přenosu... resp. vražda češtinářů... ale jinak smrtelně vážně akční...

Leclajr
25. 03. 2003
Dát tip
Tohle je hodně omílaný téma se mi zdá.. vraždy, a zase vraždy.. Zkus něco pozitivního, slunce, les, léto, voda, tak něco.. takovýhle mordy třeba pořád předvádí Johny Walker Křoví..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru