Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zprávy z tisku

25. 03. 2003
0
0
939
Autor
FEKÁL

Dante Alighieri - Božská komedie

Pondělí 24.3.2003

 

15:22 - Postup spojenců je podle generála Tommyho Frankse rychlý a dramatický, odpor nepřátel sporadický

obrazek [http://imgs.idnes.cz/zpravy_irak/A030324_JAN_V_RODINA_V.JPG]

 

20:21 - Prudké boje vypukly nedaleko jihoiráckého města Basra. Sdělil to z města zpravodaj katarské televizní stanice Al-Džazíra. Střety se odehrávají v oblasti mezi městy Umm Kasr a Zubajr. "Z dálky je vidět světlice a slyšet palbu tanků," uvedl reportér.

obrazek [http://imgs.idnes.cz/zpravy_irak/A030325_KLU_BASRA_V_V.JPG]

Britský voják zaměřuje irácké pozice u Basry. Spojenci zvažují, zda budou muset vstoupit do města, v němž se skrývají ozbrojenci loajální Saddámu Husajnovi.

 

Úterý 25.3.2003

 

obrazek [http://imgs.idnes.cz/zpravy_irak/A030324_JAN_V_FARMAR_V.JPG]

 

8:49 - Spojenci zvažují úplné ovládnutí Basry. V sobotu si zabezpečili pouze postupové cesty kolem tohoto strategického města. Ohrožují je ale skupinky Iráčanů oddané Saddámu Husajnovi.

 

11:26 - Na 50 iráckých tanků vyjelo z Basry a pokusilo se prolomit spojenecké linie. Britské jednotky vybavené lehkými tanky a helikoptérami pokus odrazily. Pět až sedm nepřítelských tanků zničily, tvrdí kapitán Alan Massey.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru