Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nebe

26. 03. 2003
0
0
855
Autor
Maerf

Všechny moje vnitřní funkce

využívaj sílu Slunce

Tak vypadám jak mrzáček

když je v nebi obláček...

(26.3.2003)

 


takova jednoducha detska rymovacka...mas i lepsi!

Maerf
27. 03. 2003
Dát tip
Děkuji všem "Kritikům"... Na datum si asi budete muset zvyknout, stejně jako jsem si zvykl já...:) Endif to rozseknul(a) s tím Neználkem:) Je to říkanka... slovo báseň o svých výtvorech neužívám a kategorie Blbůstka jsem si nevšimnul, tak sorry... už jsem se poleptal---oplešil...

Maerf
27. 03. 2003
Dát tip
...kdo hledá najde...

Astalavista
26. 03. 2003
Dát tip
Jezdíš na solární energii? Jako blbůstka možná, ale jako báseň a navíc s žádostí o hlubší kritiku... hm, to ti nevim...

Movsar
26. 03. 2003
Dát tip
a korunu jsi tomu nasadil tím datem dole...

nin
26. 03. 2003
Dát tip
to teda

fidel1
26. 03. 2003
Dát tip
A čo takto búrka, ...možno by zachránili blesky...

je to mac patvarnaté

Rowenna
26. 03. 2003
Dát tip
Patvarnaté. :-))) Asi by to opravdu chtělo, aby se to netvářilo jako seriózní báseň. Kdybys to přeradil - a do kategorie blbůstek, asi to někomu přijde k chuti. :-)))

houba
26. 03. 2003
Dát tip
je to opravdu spíš blbůstka, pokus o rým, ale bez hlubšího obsahu :o)

Endif
26. 03. 2003
Dát tip
Básník Květík z Neználkových příhod by tě určitě pochválil za ten rým na "slunce" :)

Bambale
26. 03. 2003
Dát tip
hm ten datum je koruna tvorstva tejto ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru