Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žurnalista

27. 03. 2003
0
0
666
Autor
livedream

Žurnalistu  neovlivňují tak informace jako názory rozličných informátorů.
T_O_M_
31. 03. 2003
Dát tip
Vážně?

T_O_M_
31. 03. 2003
Dát tip
P.S.: To měla být reakce na Tvůj citát, ne na komentář Astalavisty...

livedream
29. 03. 2003
Dát tip
Hlad má každej, ale né každej má v dnešním světě názor. Lidem, u kterých převažuje materiální pohled na věc, není dovoleno pocítit výšiny filosofie.

Astalavista
29. 03. 2003
Dát tip
Když je válka, můžeš si výšiny filozofie akorát tak strčit za klobouk... Mluvil jsem s lidma, který byli v Afgánistánu jako novináři, např. s Petrou Procházkovou, sama říkala, o čem to je, mám pocit, že o tom asi bude vědět o něco víc, než ty..:o)

fidel1
27. 03. 2003
Dát tip
Tými informáciami si myslel fakty, lebo aj názory sú informácie...

livedream
27. 03. 2003
Dát tip
tím jsem myslela jejich vlastní názory na podávané informace

Astalavista
27. 03. 2003
Dát tip
No, nevim, kde jsi na to přišla, ale pokud narážíš na současný stav, ovlivňují ho i třeba takový malichernosti, jako jestli má hlad, jestli má strach... atd..:o)

inari
27. 03. 2003
Dát tip
Nikdo nemůže být stoprocentně objektivní, protože má svůj vlastní názor, zaujímá určitý postoj, má své oblíbence i ty, které nesnáší...

woai
27. 03. 2003
Dát tip
;-) a ještě k tomu ho ovlivňuje třeba i to, jak dobře vidí a slyší ;-) my lidi jsme vždycky subjektivní, ne? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru