Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HTML pro BLONDÝNKY – konzultace 1.

28. 03. 2003
3
0
5059
Autor
Petula

Ježiši, co to je za bordel?!?! Úplně šíleně se tu reprezentují správně napsané tagy!!!! Tady klikni!

 

Protože je na Písmáku chyba, dávám na své stránky a zde jen odkaz…


Joe_Black
10. 07. 2005
Dát tip
Petulko díky, právě jsem si díky tobě mohl upravit nastavení, páč na bráškově počítači nejde přepínat na anglickou a páč má hlava děravá už zapoměla i centrovat... (a to sem kdysi aj stavěl stránky)

tady je to nahoře v prologu....

Petula
31. 08. 2004
Dát tip
Ahoj! ►bluegrasshopper◄ Zklamu Tě, obrázek nevidím, protože ne každý freeweb dovoluje takovéto odkazy na obrázek z jiného webu! Ano, zkopírovala jsem si Tvůj odkaz do clipboardu a našla kachnu, ale v okénku ji tu nemám!!!! Z freewebů, jak už to zde také někde píši, takovéto odkazy (snad) ověřeně povoluje Seznam (sweb). Naopak Centrum (webpark) a, jak vidno, tak ani Mujweb, ne…
|||-_-|||

Petula
20. 08. 2004
Dát tip
Aha, tady už Ti to fachčí! :o)))) Výborně!!!! Šikulka!
|||-_-|||

Díky :)

Petula
21. 05. 2004
Dát tip
hrdzava_dzejn, Milan_D_Nejedlý ◄ Uvedeno nahoře (Prolog) v TADY KLIKNI! Na Písmáku to dělalo dovný věci…
|||-_-|||

Taky by mě zajímalo :-)

one..ako sa to fkladaju tje obrazky??? :)


JUCHU!

ulita
11. 04. 2003
Dát tip
no jo, já to info našla chvíli po té, co jsem ze tě ptala... hloupý je, že nevímjka to letos bude, páč dopisuju diplomku a jsem na tom moc a moc špatně s časem...:(( módní přehlídka?? žjóva! a já jsem zrovna ostříhaná na kluka... vypadám (prý) jako Paul McCartney...:))))

ulita
09. 04. 2003
Dát tip
no já jsem teda mimo, ale to poslední dobou pořád..:) Pet nevíš jak vypadá letošní Apriles?

Petula
09. 04. 2003
Dát tip
Cirilo, prosím, jsem sklerotická, zapomenu na to, co tu teď slibuji, připomeň se mi, prosím, ještě zprávičkou, dám to sem jako další konzultaci! :o)
ulito, dala jsem na Písmáka upoutávku, vyjde asi 11/4. Je také použita zde v konzultacích!!! Nebo zkus napsat do prohlížeče: www.apriles.cz Máš-li o něco bližšího zájem, pošli zprávičku... Například o účast na lesbické módní přehlídce… :o)
|||-_-|||

Cirilla
08. 04. 2003
Dát tip
Petulo, můžu mít Cirilla prosbu? Jak se dá udělat jezdící text? Děkujůů moc.

Cyndi
04. 04. 2003
Dát tip
uááá uááá, horší než SARS zdá se být Syndrom Získané Blondinity... a nehádejte se mi tu, děfčata :-) tak popořadě: Petulí: k festivalu Apriles v Goethově domě se váže jeden pikantní rodinný úryvek... někdy si řekni, já to hodím do placu :-))) Ali: měděný drátky to jistěj´, nepřemlouvej - nepřemluvíš ;-) a vůbec: kdy? Pištorius: trochu schízoidní, ne? bejt buondýnka s šovinistickým zakřivením... :o) muheheee PS: já vás nemít... bych si vás musela vymyslet PPS: vy tři máte společnýho mňoukacího čtyřnohýho jmenovatele... přijdete na něj? K*

Cyndino, co ty víš o mém zakřivení........ P.S. Mně vlk nemňouká.

Vio
04. 04. 2003
Dát tip
aví

Cyndi
04. 04. 2003
Dát tip
PH: nemňouká??? a máš vůbec vlka...?

Cyndi: No, když nemňouká, ..... to máš vlastně pravdu. To bude spíš Kapraď samec, že jo.

Cyndi
04. 04. 2003
Dát tip
..."mam vlka například... a nestěžuju si!"

Petula
04. 04. 2003
Dát tip

Cyndi!!!

SyZíBl

je Tvůj úžasný objev!

aneb

Poblonděnec horší bloncky!


Vlk pro blondýnky:



|||-_-|||

Hračičky................................................

alina
04. 04. 2003
Dát tip
Cyn: na otázku kdy - odpověď: přežiju-li vůbec tu běsivou chřipku co ve mně lítá :o((( Co se týče společnýho mňoukacího čtyřnohýho jmenovatele ... to nebyla řeč vo mym morčeti, že ne? ....aha, já myslela.....Ale vona má poměrně pestrej slovník, ta moje myša, víš! ;) Pet to už seš druhá, kdo mě tu provokuje tímdlenc kočkoidním smajlíkem! Esivá mi ho nikdo neprozradíte asik to nervově neunesu a začnu mňoukat na měsíc! wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrááááááááááááuuuuuuuuuíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí *o*

Já Tě nemít.....

alina
03. 04. 2003
Dát tip
aha, začíná se mi jevit, že jediné východisko z nastálé situace pro mě je, že se dohodnu s Bebitkou a moje vlásky nepůjdou na rezato ale na blond!!!! :o)......... To sem to teda dopracovala!!! ...Ti teda pěkně děkuju, Petulíí ;o))))))))))

Což o to, odkaz došel, ale..... No, nevím jak s tím ven..... Prostě...... JÁ TO HTML PROSTĚ NEPOCHOPÍM !!!!!!! MAMINKO, TATÍNKU, CELÝ ŽIVOT JSTE MI LHALI !!!! JÁ JSEM SKUTEČNĚ BLONDÝNA !!!!!

Petula
02. 04. 2003
Dát tip
Pišto, já vím… Neboj. napíšu Ti to v dívadle!!!
|||-_-|||

Petula
01. 04. 2003
Dát tip
► No, Alísku, toto je konzultace, nikolivěk „lekce“… ;o) Jo, až se vymarodíš, tak klíďo. Já stejně skoro nic nevím!!! ► Pišto? Myslíš? Mmmno, ale skoro! Vadí tomu snad jen to, že jsi CHLAP! :o))) (A nechci zase slyšet, že jsi nedostal odkaz!!!) ;o)Albi, máš pravdu. Někteří autoři stránek však úmyslně (či, jindy, „z nouze ctnost“) rozměry neuvádějí, protože pokud jsou obrázky v tabulce a máš rychlou linku, tak se pak „vesele“ rozvírají… Zkus například některé STARŠÍ Tynicovy fotky… Mějte se!
|||-_-|||

....a nejsem blondýna !

alina
30. 03. 2003
Dát tip
Petulííí, pančelkoo :o)) ....že smím zas bejt za reptala a šťouru?........ žejooo.......že já smím! ......že já mam protekci?! :o))) ....... se mi totiž zdá, že naší blondýně narůstaj zrzavý nebo kaštanový nebo pámbuvýjaký vlásky ....... už to nejni tak ouplně za ručičku a jak pro blbý jako na začátku, co? .....nebo že bych já byla čím dál ...tentononc... blbější??....psssst ... :o)) .... Sem z toho snad nějak vylouskala to ouplně první, ale jinak mi z toho zatím spíš jdou očička šejdrem. No, asik se objednám k NĚJAKÉ čaredějnici na soukr. douč.!!!! :o)))) ....ale nezlobím až tak moc, že ne?! ;)

Albireo
29. 03. 2003
Dát tip
Poznámka pro méně znalé: Parametry width="..." a height="..." je vhodné dávat i tehdy, když odpovídají skutečné velikosti obrázku, zvlášť pokud je obrázek větší. Umožňují totiž prohlížeči zobrazovat zbytek stránky už v době, kdy se obrázek teprve stahuje (ocení ten, kdo se připojuje pomalou telefonní linkou).

Petula
28. 03. 2003
Dát tip
Alino,
po stu letech zde jen jako konzultace, abys ve své nemoci měla co dělat… ► Pišto, měl ses mi připomenout, že Ti mám poslat ten vzor vkládání obrázků! Zapomněl jsi, já ale (zcela výjimečně!!!) ne! :o)))
|||-_-|||

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru