Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reklamace

16. 05. 2000
0
0
556
Autor
Stephy

Jak funguje v Čechách reklamace? Velice skromně...........

texti>text Přišlo jaro samozřejmně , že jsem si všimla , že bych potřebovala nové boty.Po dlouhém hledaní jsem jedny botky našla, vcelku ušly, tak jsem si je vzala.Po dlouhých třech týdnech se mi začaly rozpadat, tak si říkam, než se mi rozpadnoucelé, raději zkusím reklamovat. Reklamaci mi ochotně vzali.Řekli mi , že neví, co z toho bude, ale že to vypadá na vrácení peněz a že to musí poslat dál, přjdte si příští týden. Týden utekl jako voda, došla jsem a bylo mi řečeno, no vite jsou s nimi nějaké problémy. Poslali mne domu a ja samozřejmne zistila , ze uz nemohu dále chodit v půjčených botech.Rozhodla jsem se , že si pořídím nějaké lehké a hlavně levné boty. Konečně až po třech týdnech jsem dostala své boty opět do rukou. K zázraku byly úplně ve stejném stavu , co jsem je přinesla. Ta milá a ochotná paní mi sdělila, že reklamaci neuznavaji, a ze se to na toto poškozeni nevztahuje. Poděkovala jsem a sbalila své boty a s velkým úspěchem jsem odešla. Zkazilo mi to celý den.Aspoň jsem si vyzkoušela , jak v Čechách fungují reklamace. nejdřív jsou milí, ano berem, neze všeho a nakonec Vám sdelí, bohužel, ale nechají Vás v Tom aspon měsíc.Aby byla větší legrace.
Eternal
01. 06. 2000
Dát tip
Copak boty.... Kéž by šel reklamovat život.... i třeba na měsíc ho vrátit :o))

Sarken
23. 05. 2000
Dát tip
to znám

Merle
17. 05. 2000
Dát tip
kůlolog dogy :-)))))

Doggy_Bag
16. 05. 2000
Dát tip
Stephy, já su tepuj traktorista, ale jistě existuje sposty tištěných rad jak při reklamaci postupovat. Na druhé straně pultu je taky jen člověk a mnohdy se raduje jen s toho ,že se naobjedval příborem. Nediv se ,když se řádně nedomáháš svého práva, že jiný jej za tebe nehájí.No, přestodoufám,že i zítra výjde slunce nad Atlantidou, nebo jinou tidou.A jak říkáme my kůlologové, stay cool!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru