Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slzy slz

16. 05. 2000
2
0
1689
Autor
FKL

Tak to teda, fakt, opravdu, úplně, tutověn nevim co se sem píše.....

SLZY SLZ Prázdná váza tu stojí, na stole mém, tiše, sebe kapkami strojí, stínem po zdi píše. Ty kapky nejsou rosou, jsou to pot a slzy, co bolest spolu nesou, bude rušno, brzy. Slzy jemně stékají, po plášti barevném, sebe kus však nechají, na ubruse levném. Kanou na ubrus, dolů, kde vsakují se, dál, až i do dřeva stolu, už je ticho, zase.
FKL
29. 03. 2004
Dát tip
kdyz myslis... dik

neshazuj se, je to pekny...

FKL
25. 03. 2004
Dát tip
trochu pozdě ale odpivídám přesto: není chybka jako chybka.... chyby dělaj umění...

co bych dala za to mit ve svych dilech jen takhle maly chybky:)

rym barevnem / levnem mi tnejak skripe v citlivem ousku:o) ...ale jinak .......jinak *

FKL
06. 10. 2003
Dát tip
no nejak to nevyslo....

FKL
06. 10. 2003
Dát tip
no nejak to nevyslo....

Pepe
02. 05. 2001
Dát tip
Já si myslím, že je to dobré, jen by to chtělo jaksi zhutnit. Takhle se mi zdá, že se vše točí kolem jednoho pocitu, na což je těch 13 (?) veršů až moc. Já bych to zkrátil. Ale TIP Ti dám.

Saxanka
28. 05. 2000
Dát tip
Doggy já Tě žeru Ta básen je dobrá Líbí se mi..:o))

Doggy_Bag
16. 05. 2000
Dát tip
Když jsem si to četl dostal jsem chuť na tatarský beefsteak. Tak nějak jsou ta slova semletá a smýchaná dohromady.Přidal bych ovšem více pepře a cibule.ufufuf, uniká mi proč se potí váza, ale když se můžou potim vrata od chléva, proč.

Doggy_Bag
16. 05. 2000
Dát tip
jéééé, pozřel jsem tatarský beefsteak!...ale když se můžou potit vrata od chléva, tak proč vlastně ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru