Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

debil je zpjet

29. 03. 2003
6
0
1411
Autor
rufusz

a zejtra mam svátek, tak mi popřejte!

Zdravím všechny kamarády

dlouho sem tu nebyl,

leč už slyším vaše hlasy

"co tu zas chce ten debil?"

 

mějte se tu pěkně,

a neplivejte na lidi

tendle rufusz to je blp

to se jinde nevidí.

akorát tady (ale to už se mi nehodilo do rýmu, kurva)


soňa
12. 01. 2004
Dát tip
a co konec: jě jě jě bpl plp jě :)

Litochowitz
01. 12. 2003
Dát tip
...rýmování je kravina:-)).....nazdar chlape:-)

fidel1
31. 03. 2003
Dát tip
zdravím debila aj všetkých ostatných ktorý to majú odvahu o sebe povedať... Sleeping beauty ... ty musíš bejt ale kráva ... - toto je tiež zaujímavé, všetci sme nejaké zvieratá...och ja pes, to je ale des...

Čumák
31. 03. 2003
Dát tip
je mi na blití z agresivních debilů. tím samozřejmě nemyslim autora...

Rowenna
31. 03. 2003
Dát tip
Hele, z názoru toma si nic nedělej. Tohle dílko vnímám jako vtip, jako určité odlehčení, je to zařazeno ve správné kategorii. Čili dovoleno je skoro vše. Hlavně nepodléhej smutku. Ještě párkrát se tady s tím setkáš, ale, myslím si upřímně, že většina lidí tady není tak neohrabaně vulgárně neslušných. Tak se tomu zasměj, zasměj se záměrným hrubkám, a čti si dál, a dál kritizuj. :-))))) Rufusz: A tobě všechno nejlepší k svátku. Blpe. :-)))

toyenka
30. 03. 2003
Dát tip
Nějak nevím, co si o tom myslet. Ale štve mě každý, kdo nemumí přijmout nároz druhýho. Takže i ty, blbůstkáři. Sleeping beauty, já ti fandím, do toho.. :-))

posádka
30. 03. 2003
Dát tip
naše posádka Ti přát všecko nejlepší k Tvá svátek, kurva a dát tip, protože balit blp*

posádka
30. 03. 2003
Dát tip
poslat avízo

Gunhead
30. 03. 2003
Dát tip
sleeping_buty: taky ti fandim... se snad nepotvrdi, že každej dobrej skutek bude po zásluze potrestán... kdo neplivá s námi, plivá proti nám... k dílu ....líbilo se mi, ale tip nedám...

Shaun
29. 03. 2003
Dát tip
Tak nevim ale slova ZPJET A BLP jsou urcite pouzita z legrace :-)))

Zolo
29. 03. 2003
Dát tip
;)

Zolo
29. 03. 2003
Dát tip
A fšechno nejlepčí ;)))

T__o_m
29. 03. 2003
Dát tip
Rufus ..... Tip

T__o_m
29. 03. 2003
Dát tip
Sleeping beauty ... ty musíš bejt ale kráva ... neplivej po češtině , to je směšný. Už nějakou dobu tě pozoruju a si asi pěkně vymaštěná už to že píšeš kritiku ke každýmu dílu a pod. Měla by si navštívit psychiatra.

T__o_m
29. 03. 2003
Dát tip
jo neříkej zajímavej postřech

woai
29. 03. 2003
Dát tip
tak to se jmenuješ skoro jako angrešt? tak si něco přej, co nebude nikomu vadit a ubližovat mu - a ať se ti to splní!!! :-)

Toyen
29. 03. 2003
Dát tip
fšecko nejlepčí!:-))))))

Zly
29. 03. 2003
Dát tip
vítej debile :-)

Zdeněk75
29. 03. 2003
Dát tip
líbí ! tip, určitě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru