Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ticho před boří

16. 05. 2000
0
0
1343
Autor
FKL

Ještě jsem nepřišel na to, co se sem píše......

Ticho před bouří Ztichla zvěř umlkly stromy, mraky černé nebem jdou, zpustla pole, zšedly domy, vzduch je cítit tíží svou. Z nebe chladné šňůry perel, jen padou, nemohou hřát, vždyť není,kdo by jim velel, tím nemají v pádu řád. Už je tu nebe první třpyt a hrom ho následuje, rána, však nikdo není byt, dům s vichrem bojuje. Už je tma a bouře trvá, jsme tu v pasti, máme strach, je to horší než-li zprva, i tu naděj liják splách´! Avšak šňůra perel slábne, zbylý stín vítr odvál. Žluť slunce již krajem vládne, a den zatnul pevně sval.
:)))))

kdyz myslis...

FKL
06. 11. 2003
Dát tip
neni, ale sem moc linej to tam dopsat... snad casem...

pls prejmenuj si to, chybi ti tam u :-) Tip ti nedam - nemuzu ti ho prece dat ke kazdymu dilku, to by vypadalo blbe:)

FKL
05. 11. 2003
Dát tip
to je fakt...

FKL
05. 11. 2003
Dát tip
a bez toho u je to dobry....

Pepe
26. 08. 2001
Dát tip
Nemají-li verše sílu a současně se rýmují, vyznívá to potm spíš jako dětská říkanka. Takhle jsi popsal obraz bouřky, bez myšlenky a s lehkým provedením... dětská říkanka. (Doufám, že Tě neurážím, kritizuju docela tvrdě, řekl bych, ale sám jsem za takovéto kritiky vděčný, pak opravdu vím -někdy až moc-, čeho se mám vyvarovat, tak proč je taky nerozdávat...)

FKL
24. 05. 2000
Dát tip
fajn zapracuju na tom...

Merle
17. 05. 2000
Dát tip
co se tam píše? kdo co chce bych řekl :-) básnička se mi líbí, akorát by chtěla trochu propilovat slova, slovosled a rytmiku...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru