Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koťátko

29. 03. 2003
3
0
1033
Autor
reona

Zdál se mi sen...

     Jedou jsem našla za oknem na parapetu koťátko...malinké, šedé, kásné. Bylo to prostě to nejúžasnější koťátko jaké jsem kdy viděla! Protože jsem si byla jistá, že mi maminka nedovolí si ho nechat, tak jsem se o něj starala tajně - věděl o něm jen maminky přítel, který mě podržel.

     Jednou jsem měla toto koťátko, které nedostalo žádné jméno, na naší zahradě. Máme tam psa. Je to moje největší láska a jmenuje se Ben. Beníček miláček, můj pusík. Asi je vám jasné, co se stalo...Objevilo se kotě a Ben ho začal honit. Vlastně ani ne honit, prostě ho chňapul do huby...vešlo se mu tam celé...ani si nepamatuju, že by nějak křičelo...ale já jsem řvala...řvala jsem na Bena ať ho okamžitě pustí!

     Uslyšela jsem křupnutí...sakra, Ben mu asi něco zlomil! Brečela jsem a nevěděla co dělat. Začla jsem do Bena kopat a on upustil kotě a utekl...vrhla jsem se k němu, chtěla jsem ho ošetřit, ale bylo pozdě...

 

Moje koťátko už nemělo hlavu....


815_0
13. 07. 2003
Dát tip
A sakra - tak tohle je mrazivý - skvělý a smutný... TIP Taky máme psa - Beníka - naštěstí jsem si ho vycvičil a poslouchá - to je potřeba :) A... Jak tak koukám, někdy až životně důležitý...

Francois
12. 05. 2003
Dát tip
Příšerný, teda ten sen. Mám je už 11 měsíců taky, podobné. Můj Macíček mazlíček je však (zatím) divoká šelma, je rychlejší a vyhrává, ráno odklízím z terasy minimálně 2 mrtvé kocoury...-:)). *

Taky jsem měl koťátka (dvě) - na štěstí skončily o dost lépe než to tvoje :( Teda mít takovéhle sny, tak s tím začnu něco dělat!

reona
30. 03. 2003
Dát tip
Cornel: to jako jit k psychoanalytikovi ci co? :o)

Drsný... ale když to byl jen sen, tak je to v pohodě. Ve Snáři je napsaný, že kočka přináší neštěstí. Takže vlastně jsi měla štěstí:-)

yoyo
29. 03. 2003
Dát tip
To byl fakt jen sen??????

reona
29. 03. 2003
Dát tip
yoyo: nastesti ano...ja svyho psa fakt miluju...a nemam zadnou kocku :o)

Gekon
29. 03. 2003
Dát tip
takových koťat jsem zažil.. ve skutečnosti ;) a nejen koťat.. byli to králíci, slepice, kočky, kocouři, rybičky.. spousta věcí ;)bude hůř

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru