Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Máte rádi louky?

17. 05. 2000
2
0
1688
Autor
Stepca

Jaro se přehouplo do léta tak jedna letní...Jo a rytmus? Ten je tam jen místně :-).

Máte rádi louky? Louky jsou krásné svou křehkostí když Slunce hasne než půjdou spát. Louky jsou krásné svou skromností než květiny usnou noc rozlije chlad. Jsou jako lidi jarem umí se smát oči pomněnek vidí kopretin pihy mám rád. Občas na čele vrásku když přes ně si šel chovaj k motýlům lásku slyší šeptání včel. Louka nají se, napije k jídlu krajíc má sluneční pohár nebe jí nalije vklidu se natáhne, když všechno sní. Na nebi přečte si noviny stránky větřík jí obrací zbývá už inzerát jediný fotbal vyhráli čmeláci. A jen tak se culí zvolna do snů se propadá oči baboček bulí kobylek valná je hromada.
Zázrak
23. 05. 2000
Dát tip
:o) Páči sa mi to, aj preto, že je mi teraz hrozná zima. Nemyslela som to v zlom. Milujem leto, motýle a lúky...

Sarken
23. 05. 2000
Dát tip
jako písnička

Bibša
18. 05. 2000
Dát tip
:-) Stepi, nejkrasnějsi je ta sloka o těch novinach, tak trochu jsi mi připomněl Nohavicovský humor v pisničkách pro děti:-) Líbí

ATC
18. 05. 2000
Dát tip
...

clovrdik
17. 05. 2000
Dát tip
poslední řádky u posledních dvou slok mi tam nějak nesedí, ale jinak dobrý, takhle k táboráku, proč ne ? :-)

Jákob
17. 05. 2000
Dát tip
rytmus nechám v koutě stát jdu si kapku tvé louky dám moc hezké :o)

Adelan
17. 05. 2000
Dát tip
Mám ráda louky...krásná letní báseň

Semis
17. 05. 2000
Dát tip
Mě tam ti čmeláci sedí. Rozhodně mi vyloudili úsměv na tváři. :->

Ti cmeliaci su fakt fajn

Merle
17. 05. 2000
Dát tip
ikdyž rytmika pocuhávala moje ušíky, celkově se mi to tka líbilo, že mi v tipování vůbec nebrání... Zbytečně dobrý...

Lyryk
17. 05. 2000
Dát tip
..noc rozlije chlad.. a další.. tip

nicka
17. 05. 2000
Dát tip
ne, nemám... čmeláci??? to je dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru