Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stáří

01. 02. 2002
5
1
1733
Autor
Stařec

Jsem starý.Každý je starý bez ohledu na věk. Záleží na jeho mysli.

                                                                   Stáří

 

Jsem starý.

Vím, jak je stáří hrozné, vy ne.

Prožil jsem sto let.

Století, to je celá věčnost, a když je prožijete, je to jako celá věčnost.

Jsem starý.

Stvořil jsem svět a ten svět je mrtev.

Stojím a vše kolem mne utíká.

Kam utíkáte? To nevím.

Já stojím.

Jsem starý.

Je mi zima.

Vše práchniví.

Vše.

Zažil jsem Smrt, Osud i Zoufalství.

Jsem mrtev.

Jsem starý. 


1 názor

Dante
20. 11. 2006
Dát tip
Nyní jsem už starý. Je mi 18 a chystám se do důchodu.

Aaria
19. 06. 2004
Dát tip
Sto let? Snad ne, zdáš se být starší, pohádko. Arai

J
28. 10. 2003
Dát tip
Proč je stáří pro tebe hrozné? Sama nejsem nejmladší, ale připadám si aspoň o sedm let mladší, než jsem :-) Při každých narozenínách, které slavím. Všichni sbíráme zkušenosti. Být zkušený nerovná se přece už být starý /?/ Básnička je jako volání na cestě, po které ostastní pádí a ty jako bys chtěl stát. Čtu ji potřetí. Má zvláštní poetiku. A rozhodně velkou vypovídací schopnost. V prologu bych v druhé větě vyměnila slovo "starý" za "mladý" :-)))

Krel
16. 08. 2003
Dát tip
jako strom..

Paranoicus
02. 07. 2003
Dát tip
Jo. Odepsanej těma, který to teprve čeká. S gustem člověku poradí, ať se vrátí do hrobu. Stáří, to je zločin i trest.

Stařec
02. 07. 2003
Dát tip
Starý člověk vidí, to co mladé ještě ne, tak dokáží poradit lépe, než kdokoli další . Pokud si ovšem své mládí ještě pamatují .

Pivicko
01. 07. 2003
Dát tip
V devíti? to je nějak brzy, ne? Takovýhle depreprárny psát... To už Tě nic nebaví? ŽIJ..

Stařec
28. 06. 2003
Dát tip
Já v devíti .

JASAN
27. 06. 2003
Dát tip
Stáří nastoupí tehdy, když to tady přestane člověka bavit. U někoho v patnácti, u nekoho nikdy. Já jsem se začal cítit starej v pětatřiceti.

Robynson
10. 06. 2003
Dát tip
Ano, často a přece tak mladý a nezkušený...

jsi tak starej jak se starej cítíš...

Strašný Zkus žít :-) život je totiž krásnej, víš! život je krásnej, když žiješ! :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru