Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bez názvu

02. 04. 2003
3
0
1692
Autor
Johani

Dajú sa písať básne o plači?

U mňa je iba radosť zdieľna.

S rubovou stranou sa nedelím.

Napíšem noci - aká je tma?


Johani
17. 07. 2003
Dát tip
díki zvedavec že si premýšľala nad mojím výtvorom. Ono paradoxne je to tiež "rubová vec". Priznať, že mám svoj rub je už začiatok podelenia sa... Už sa učím postupne aj tomu, že občas je dobré podeliť sa aj so smútkom, že sú ľudia, čo ma znesú aj vtedy. a stačí vypočuť, netreba riešiť. Jo.

zvedavec
17. 07. 2003
Dát tip
;-) zaujimave, ako si nakoniec zhodnotila svoju basen - rubova vec. Neverim, ze niekto dokaze cele dni LEN jasat, jasat uprimne. to mi skor vyzera na masku. Osobne si myslim, ze je dobre podelit sa s blizkymi AJ s rubom. Niektori sa poberu dalej hned.(asi nie su az tak blizki, ako sa zdalo). Ale myslim, ze inym aj CHYBA, ak sa dozvedia o Tebe len cast, pretoze ak ide o skutocny zaujem o TEBA, tak si zaujimava uplne cela. A pre takych si zaujimava vratane chyb, lebo to je dalsia cast - predpokladam, ze aj Teba, ( ;-) aj ked sa fakt nezdas). Inak, ak sa tak pozriem na moje kontakty, vztahy, len tie hlbsie su spojene aj s tym, ze sa dozvedam aj o rubovych strankach druheho. A naopak, ten druhý sa dozveda o mne. Az vtedy to povrchne stretnutie zacina prerastat do niecoho, co mi nie je vobec jedno. TVOJA RUBOVA STRANKA BY MA TIEZ ZAUJIMALA, a to ja nie som taky zvedavec, ktory by strkal nos tam, kde ho ini nechcu vidiet, to nie je zvedavost...Jednoducho, "zniesla by som Ta", ako si to napisala.

Johani
17. 07. 2003
Dát tip
no toto? :-D zvedavec nie je zvedavec.. :-))) Mne zvedavosť nevadí. Asi preto že viac poznám ľahostajnosť. Vravia "nemám čas" a ja nechápem, čo sa stalo s tým časom! ..." vratane chyb, lebo to je dalsia cast - predpokladam, ze aj Teba, ( ;-) aj ked sa fakt nezdas). " naozaj? tak toto mi často nehovor! :-))) Mne skromnosť vyoperovali :-))) moja rubová stránka - to je už z vačšej časti obrúsený kameň... ale jedného dňa sa ti môže stať, že ťa vezmem za slovo a vysypem na teba svoje hranaté kamienky.

zvedavec
17. 07. 2003
Dát tip
Johani: naozaj? tak toto mi často nehovor! :-))) Mne skromnosť vyoperovali :-))) zvedavec:Tato veta o tom velmi nesvedci ;-) To asi vobec netusis, ze mam rada kamene.

Johani
17. 07. 2003
Dát tip
práveže tuším... dobrú noc Evka. :-))

zvedavec
11. 07. 2003
Dát tip
Predstav si, Johani, kolko casu som stravila rozmyslanim nad Tvojou basnou. A aj poronavanim. A spominanim. A zvazovanim. A hladanim motivov. Tych mojich. Lebo mna dve veci vedia vyburcovat k tomu, aby som nieco taketo vykonala - nieco napisala: Pocit lasky (krasy, potesenia) a pocit tlakov z bolesti a hladanie odpovedi, rieseni. ale nevidim vbobec ziaden zmysel pisat len pre seba, bez moznosti dostat NEJAKU ODPOVED - nie tu moju (nie je to celkom pravda, aj napisanie pomaha, ak sa mi utriedia myslienky), ale hladam spatnu vazbu, kontakt so svetom, s inymi ludmi. Mozno preto, aby som sa dostala inde, ako som. A preto mam kopu "rubovych" vytvorov. A preto ich sem umiestnujem. Ale rozumiem Ti - mozno. Nechces zatazovat. Chces davat, robit svet krajsim. Svoje problemy si chces riesit sama. Donedavna moj postoj, od ktoreho som pred nedavnom upustila. Ci to je ono? Ktovie.

OXYMORON
16. 05. 2003
Dát tip
To já se s rubovou stranou dělím.... Líbí. TIP.

EvaDominika
13. 05. 2003
Dát tip
Johanka - sestricka - aj s placom sa mozes delit... s Nim ... Je krasne - ze sa chces s ludmi podelit len o radost -------- svoje slzy mu mozes vlozit do dlane v Getzemani - lebo ked pojdes hlboko - bude to aj o noci - aj o slze - sestricka ---- ale potom aj o ZJEDNOTENI..... :-)

BorisCvek
17. 04. 2003
Dát tip
Johanko, krásná báseň.... to je z našeho dialogu, ne? ;-) Tip.

Liso
10. 04. 2003
Dát tip
Mne sa tam ziada miesto "tma" "temna"... Preco si to nepouzila? :-)

Liso
10. 04. 2003
Dát tip
A okrem toho ja som ta noc, ktorej viac nechces pisat? :) Ak ano, tak sup sup aj nieco vesele! :-))

Johani
10. 04. 2003
Dát tip
nie Liso, ty nie si tá noc, písala som to skôr ako.. teda myslela som /vtedy :-) / to, že zdieľať smútok pred inými má asi taký zmysel ako pýtať sa noci aká je jej TMA. alebo... Opýtam sa smútku, aké sú slzy?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru