Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Další zpoveď

03. 04. 2003
2
0
1104
Autor
OverII

Zpověď

 

Pofoukám ti čelíčko, pohladím tě po vláskách, říkám ti krásko, když si o tobě dávám zdát ve svých snách. Čekám na každý tvůj pohled, každý letmý dotek je pro mě jako když se dotýkám nebe. Pokaždé si představuji jaké to bude, ale když jsi semnou jako by přestal existovat celý svět a já na vše zapomenu. Jsi jen ty slunce kol kterého bych se chtel točit celý život, jako květina pro kterou jsem se rozhodl žít. Každy tvůj dotek, ktery ucítím je závan tak rásného tepla, když se mi úplně zamlží obzor a nejsem schopný vnímat nic jineho jen tvůj parfém, tak jenmě decentní avšak tak důrazný, tak podmanivý...


Zajímavé mi to nepřijde - přihlašte se, kdo ještě nikdy nic takového neříkal nebo neslyšel. A jsou tam gramatické chibi. Ach jo. To jsem nezačal dobře, co ?

Lomarinka
24. 04. 2003
Dát tip
...krásné

Petra
07. 04. 2003
Dát tip
mas zaujimave potreby....:-))))

amores
04. 04. 2003
Dát tip
člověk by ,měl sebrat všechnu odvahu o srdcem dat znat,dokud může,že laska se v jeho srdci zakotvila.

OverII
04. 04. 2003
Dát tip
diky za Vase... ale to bylo napsano jen tak... jen jsem mel potrebu napsat neco... neco takoveho ;o)

Quinn
03. 04. 2003
Dát tip
A ví to? Měla by...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru