Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ostrá jak tráva

Výběr: Bix, hermit
04. 04. 2003
7
0
2499
Autor
Tynic

 

 

 

Ostrá jak tráva

 

 

Za Sýkorovým mostem

šedý potkan

prošel

Za ním dlouhé stíny

jdou

sypkou strání na Slezskou

 

Korytem jen vítr teče

těžká vůně cítit

ve všem

To k nejtrpčímu

z loňských vín

právníci prase grilují

 

Hořce chutná

žízeň z prachu

a očí černých

dlouhý zástup

před chrámem

pro tisíce lidí

věřících

 

 

že Baník

dnes doma

vyhraje

 

 

 

 

 


Vlasy
12. 01. 2005
Dát tip
(doufam že nevyhrál : ))

drfaust
09. 05. 2004
Dát tip
*

pampelin
07. 04. 2003
Dát tip
Zdař Bůh! :)

hermit
07. 04. 2003
Dát tip
mě tam sice moc nesedí ten přilepenej Baník, to mi přijde takový neodůvodněně měkký (protože přece hooligans, jak známo, nejsou žádný kór moc petický duše :-) ), čili konci moc (ale i tak dost!) nevěřím a navíc na mě působí v konjunkci s předchozí částí přírodní lyriky nesourodě (ale vlastně tak nějak, jako Lhotákovy obrazy), tak ti dávám to t v svoje. :-)

Tynic
07. 04. 2003
Dát tip
hermit : Na Baník nechodí jenom prasata a rváči :o) On je to malinko pohled zpátky, kdy na fotbal každý týden přišlo 20 000 párů černých očí z podzemí. Ten rachot šel pak slyšet v celém městě :o)

*....aha, mimo :-)))

Hvězdička
06. 04. 2003
Dát tip
! :o)

Tynic
05. 04. 2003
Dát tip
Lyryk : Začal jsem zase cvičit :o) Bix má na stěně naolejované kulturisty a tak se jim snažím vyrovnat :o)))

Bříza_
04. 04. 2003
Dát tip
Tynícu !!!!!!! Ty v... !!!! Ty snad s těma slovama čaruješ ! Za ním dlouhé stíny jdou sypkou strání na Slezskou Korytem jen vítr teče těžká vůně cítit ve všem tenhle úryvek je DOKONALÝ !!!!!!! :c) . . . Cítím, že určitý vlivy se mezi určitými lidmi šíří jako "oheň suchou travou" . . . vyloženě slyším podání - hlas, akcenty .... prostě !!!!!! jo - a nepovažuj to za hlubší kritiku o kterou nestojíš - jo ? Tý já stejně nejsem schopen. ;c)

Merle
04. 04. 2003
Dát tip
nelíbí se mi jediná část a to "právníci prase grilují" jinak je to opravdu dost dobrý... i mě zaujala stejná pasáž jako Břízu, ale ještě víc ten konec. mám prostě rád dobré konce :)

Merle
04. 04. 2003
Dát tip
ech, promiň za kritiku... ona stejně nebyla moc hluboká... příště se líp podívám

Bříza_
04. 04. 2003
Dát tip
Mě to příjde prostě svěží - a opravdový: včetně toho právnickýho prasete - je vidět, že si to na nic nehraje - prostě v tom je ten dech absolutní reality, kde nezůstává prostor pro metaforu - což mě vždycky strašně bralo ...

ulita
04. 04. 2003
Dát tip
viz Merle... jinak je to takový Nohavicovský,,, zkus mu to poslat...:)

Merle
04. 04. 2003
Dát tip
Bříza: myslel jsem to rytmicky, ne obsahově :)

alim
04. 04. 2003
Dát tip
a jak si vlastne stoji Banik..??.-))) dobre podany...tohle tema..libi...:-)

m11
04. 04. 2003
Dát tip
příjemná náladovka.... t

Bix
04. 04. 2003
Dát tip
že Básník dnes doma vyhraje viem, že Básnikovi nejde o víťazstvá ale verím v Tvoj dom, že tam raz bude nútiš ma milovať Ostravu s tým zlým aj dobrým, ako by bola aj moja tiež som za právnikov, Bříza už povedal, prečo sú tam všetky tie rozpory (toto je naozaj Tvoja poézia)

Armand
04. 04. 2003
Dát tip
Baník! :))) skvěle a mistrně :) *

Líbí. S těmi věřícími na konec to akceleruje (ostrá je tráva).

Lyryk
04. 04. 2003
Dát tip
není prostor pro metaforu -> poezie svalů .-)))))

Zly
04. 04. 2003
Dát tip
*) gut

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru