Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BAJKA/HLÁŠENÍ

03. 04. 2003
6
0
800
Autor
EJKA

Nic proti hmyzu...

BAJKA  -  HLÁŠENÍ

Po všech sítích letí zpráva o tom hrdinovi.

Jeho neuvěřitelné ruce rozdávají a rozdávají všem : v tramvajích volný místa, dětem žvejky, bezdomovcům na Nový Prostor, humanitární pomoc lidožroutům.

Jeho ruce rostou a prodlužují se. Už nestačí pojmout tu tíhu odpovědnosti, sílu měn, mačkání důležitejch knoflíků. Najednou má ruce delší a větší než nohy. V TV kanálech můžeme všichni obdarovaní vidět, jak na to vyzrál ! Obrací se celej a začíná rozdávat nohama : v tramvajích dětem, co ihned nepustí sednout sprostý dědky, na hřištích do míčů všech her světa, do minulých i budoucích mrtvých, barevnejm, i těm co maj jiný kostely.

Nohy přerůstají ruce.

Obrací se ještě několikrát, až má najednou čtyry páry rukou a nohou.

Hrdina. Obdivovaný. Milovaný i nenáviděný.

Náhle pociťuje prudkou a nezvladatelnou touhu být také obdarován. Chce se pomilovat.

ON ! Ač zná všechny sítě světa, trvá, než najde otvor svých erotických představ.

Pomiluje se , ani nevidí z toho obrovského těla dolů k Zemi a už pociťuje novou touhu. Ještě větší. A také nalézá ještě větší otvor.

Ach, já šťastný , jak obrovské lásky jsem se dočkal, pomyslí si, když klouže obrovskými útrobami. Je vzrušen se natolik, že zatouží po třetím otvoru.

Je tak chtivý, že ani necítí, jak se mění, stravován kyselinami a hněten bakteriemi.

Vyvrcholí při pádu z vysněného posledního otvoru. Před zraky obrovského davu. Davu čekajících na VSTUP.

Těsně před hrdinnou smrtí jeho myšlení křičí : ONI vstoupí jako viditelní, živí a nezkažení. JÁ jsem k nepoznání. Procházíme stejnou cestou, a přece každý jiným směrem. Dějiny !

JSEM NEJLEPŠÍ.

                                                            KONEC HLÁŠENÍ



Wopi
19. 04. 2003
Dát tip
*

Rowenna
15. 04. 2003
Dát tip
Výborně napsané. Dle mého skromného soudu. Tedy, to je nářez. :-)))

Humble
14. 04. 2003
Dát tip
Hezky napsané, akorát ten konec nějak nestíhám :o)

Kajman
03. 04. 2003
Dát tip
tak to je skutečně síla,neni, co dodat T

m11
03. 04. 2003
Dát tip
t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru