Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snění

18. 05. 2000
1
0
1031
Autor
Zaja

Co bysme bez snů dělali?

Přijde-li den,kdy všechno snění upadne v kruté zapomění, braň se mu celým duchem svým. Vždyť bez snění tvůj život celý není, nic nebude již jen tvým. Bez snění zmizí i veškeré tvé chtění. Bez snění zůstanem smutní,v osamění. Ve snu i smutek v radost se změní. Proto chraň své sny a věř,že tu není, nic,co odvane je pryč-v zapomění.
BLOOSEN
03. 10. 2000
Dát tip
Sneni neni nikdy dost. Vsichni sneme a treba se svet zmeni v sen :-) Jako veliky snilek a blaznu pan, souhlasim a tipek ti posilam :-))

Miroslawek
27. 06. 2000
Dát tip
Docela melodicky snivé, jen ta gramatika. Jak pravila naše češtinářka: "Pomni člověče, že blbec jsi dokud se nenaučíš psát."

Corbiere
05. 06. 2000
Dát tip
Souhlas s Laďou podle mě se tam ty slova zbytečně opakují

Zaja
24. 05. 2000
Dát tip
Sarken:dík za autogram bez snů bysme možná nebyli nic

Sarken
23. 05. 2000
Dát tip
tak pod tohle se ti Zaji stoprocentně podepisuju co bysme byly bez snů…

Laďa
19. 05. 2000
Dát tip
Četla jsem. Nevim nějak co říct k tomu. Myšlenku samozřejmě schvaluju. To opakování slov snění, sen a tak, no možná to vytváří dobrej efekt. Určitě to vytváří určitou melodičnost.

ATC
18. 05. 2000
Dát tip
...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru