Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maminko,kolik ještě dní...

05. 04. 2003
1
0
1072
Autor
Evita

Nevím,co Vám to řekne.

Maminko,kolik ještě dní...

 

Vydala se na cestu životem a přitom zapoměla na základní potřeby v něm.

Vznášela se v oblacích,až spadla a probrala se.Vše okolo ní bylo tak živé, lidé kolem.Z části žila ve vzpomínkách na "život v nebi",zapomněla by,kdyby tolik netrpěla.Její proud myšlenek se stával být neúnosný.Základní potřeby jí znesnadňovaly život.Rozhodla se že bude žít v meditacích s vyšší silou,ale nemohla najít spojení,tak si pomohla sugescí,a tak to trvalo měsís.Až si v jejím mladém věku vypěstovala nadhled a nevěřila ve smrt.Její maminka to s ní prožívala.Se vším se jí mohla svěřit.Jednoho večera ji řekla:"maminko my, co jsme na světě,překonáme smrt.Druhý den ráno dívenka u mřela.


cosmos
25. 05. 2003
Dát tip
zajímalo by mě zda to správně chápu...

Evita
25. 05. 2003
Dát tip
Ono si z toho každý může vzít něco.Je to jedno,jak to pochopíš:o)

nad tim se musi premejslet,to je asi jediny co bych tomu vytkla:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru