Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

05. 04. 2003
3
0
1674
Autor
Stařec

Je horší než Smrt.

                                                       L á s k a

Neposloucháš mne !

Tvé srdce je hluché, Láska je hluchá, tak je to.

Láska je choroba, která souží lidi po celé věky !

Láska je prokletí, jež pronásleduje lidstvo po celá staletí !

Kdo mne schová?

Stáří.

Hihihi.


Stařec
29. 03. 2005
Dát tip
Pravděpodobně.

hnewka
24. 02. 2005
Dát tip
Ak takto hovoríš tak si potom ešte pravú lásku neokúsil!!!

Stařec
08. 07. 2004
Dát tip
Blbost! Zatím nikoho nestmelila! Zatím každého rozděluje! Vezměme si lásku k bohu, ta uř rozdělila spoustu lidí, jmenovitě z části Lewise a Tolkiena.

Narvah
17. 04. 2003
Dát tip
kecy

Stařec
13. 04. 2003
Dát tip
Ne.

rainman
12. 04. 2003
Dát tip
mluví z tebe smutek a samota...a možná strach z lásky ?

I u tebe je stáří jen stav mysli,i když si to nepřipouštíš.Když budeš chtít být mladý,budeš mladý.

yoyo
12. 04. 2003
Dát tip
a starče, máš ty vůbec svoji stařenku??

Stařec
10. 04. 2003
Dát tip
Jsem takový jaký jsem a nehodlám se změnit. To, co vím je pravda. Nechci žít ve lži.

Stařec
09. 04. 2003
Dát tip
BARBAR:Stáří je stav mysli, většina lidí nikdy nezestárne. Mi se to však stalo. Stáří je umrtvení srdce ve prospěch ducha a moudrosti. StvN:Ale je. Takhle totiž o ní mluví cynici.A mudrcové... criticator:Znám. Věř,že znám... Schwalbe:Že není? Jak směšná je tvá naivita...Škoda, že nemám chuť se smát.

Potřeboval by ses zamilovat a potom jít se svojí holkou na Matěje a do ZOO. Možná to nebude láska, ale sebereš se.

Radost
08. 04. 2003
Dát tip
Nietzsche...(proboha, proč kontroverze jde ruku v ruce s popularitou?)

Schwalbe
07. 04. 2003
Dát tip
ani Láska ani Smrt není hrozná

criticator
07. 04. 2003
Dát tip
znáš vůbec lásku?

StvN
06. 04. 2003
Dát tip
- to, o čem mluvíš, není láska

Barbar
06. 04. 2003
Dát tip
Láska je dar velký jako víra, od ní Tě stáří nikdy neochrání Když mýmu dědu umřela má bába chtěl z ásky pro ni jít okamžitě za ní BARBAR

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru