Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PŘEJMENOVÁNÍ E-MAILOVÝCH ADRES

07. 04. 2003
1
0
843
Autor
csütörtök

PŘEJMENOVÁNÍ E-MAILOVÝCH ADRES

 

Není to tak dávno, co byly v celé zemi přečíslovány veškeré telefonní linky. Nyní se schyluje k další pohromě. Uživatelé moderních způsobů komunikace se opět mají na co těšit.

 

Rozhodnutím Českého telekomunikačního úřadu číslo 126/02 z první srpnové dekády loňského roku budou do několika týdnů přejmenovány všechny e-mailové adresy, registrované v ČR.

Český telekomunikační úřad se během včerejška nechtěl k celé kauze vyjádřit s tím, že tisková mluvčí je na dovolené.

 

Akce má podle plánu proběhnout v polovině května 2003 za jedinou noc. Před každou e-mailovou adresu budou přidány minimálně dva znaky. Údajně se počítá s pomlčkou a číslem 6.

 

Případ budeme nadále sledovat.

 

Vaci Mysti-tisková Agentura,
07. 04. 2003


Humble: Jde o mailboxy registrované na českých serverech. Registrace účtu tzv. "jinde" se skutečně zdá být řešením. Já mám například mail v Maďarsku a nevím o tom, že by Maďaři něco takového chystali. Cs.

Humble
08. 04. 2003
Dát tip
Danny: Ještě že si svou výpočetní techniku skládám sám :o) csütörtök: Zase na druhou stranu by to "přečíslování" mohlo na chvíli zmást ty debílky, co rozesílají spamy Wopi: To není zas tak špatné. Kiwi i piwo já rád jako že se Blehum jmenuju.

Wopi
08. 04. 2003
Dát tip
:))

Cirilla
07. 04. 2003
Dát tip
ty brďo, takže teďka mi všichni pište na 6-cicirilla@mejl.ük.

:o)))

Humble
07. 04. 2003
Dát tip
A když mám schránku na Altavistě??? :o)

Danny
07. 04. 2003
Dát tip
no jo, a tlačítko RESET a POWER si rozhodnutím ministerstva prohazují úlohu..... :)

Wopi
07. 04. 2003
Dát tip
Proslýchá se, že v mailech se má navíc přehodit první slabika s druhou. Místo wopi budu piwo. A wiki bude kiwi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru