Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je ráno

18. 05. 2000
0
0
1137
Autor
MINISTRY

Je ráno .. sedím v tramvaji Přemýšlím o lidech O lidech co jsou tu semnou Připadají mi mrtví Mají mrtvé oči… Mrtvé ruce.. Jsou to jenom těla Těla která nevidí .. neslyší Těla bez starostí .. bez duší.. Je ráno .. sedím v tramvaji Ta tramvaj stojí a kolem ní utíkají domy A protože stojí..nastupují do ní další mrtvá těla… Prohlížím si je.. Zdají se mi podezřele stejní.. Je ráno … sedím v tramvaji Přemýšlím …. Přemýšlím o sobě Jsem také mrtvý?
Anonym
12. 05. 2001
Dát tip
Ministry...........uplne vim o cem pises,tyto pocity mivam,kdyz mam mensi deprese!Nekdy se prochazi po meste a pripadam si jako cizinka jako kdybych tady nepatrila.............

Count
22. 07. 2000
Dát tip
Možná proto se v tramvaji (v mém případě autobusu) snažím být nešedý. Ale ve chvíli kdy mám v ruce knihu a jsem zahloubán, mohu někomu splynout s davem.

JiKo
01. 07. 2000
Dát tip
Myslím, že v té tramvaji jede i spousta dalších co přemýšlejí jako ty jestli jsou v tramvaji mrtvých... Horší je když máš ty samé pocity i odpoledne, ba co hůř, celý život ...

Naja
21. 06. 2000
Dát tip
Asi jsem totalne mrtva, ale ty jeste urcite zijes. vazne :=)

Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
někdy mám úplně stejné pocity, ale jsou nepravdivý, věř mi, v každém něco je, třeba jsme se jen naučili tvářit se lhostejně a nedávat to najevo. ze strachu, že se nám ti ostatní vysmějí, ne mrtvoly, jen mají masky na tvářích

MINISTRY
31. 05. 2000
Dát tip
SARKEN myslim ze mas i nemas pravdu ... jasne ze hodne tech lidi takovych neni ... ale nadruhou stranu kdyz vidim jak se chovaji o cem se bavi .. cim zijii .. hodne jich mrtvych je

MINISTRY
29. 05. 2000
Dát tip
silvinka asi ne vzdycky a ne vsichni je to hodne tou naladou rano vsichni ospali proto je tam zdurazneny to rano .. ale nekdy mi tak nekteri pripadaji i odpoledne a porad ... a proc? protoze pod slovem mrtvy clovek si predstavuju prave nekoho takoveho :)

Silvinka
26. 05. 2000
Dát tip
Ministry, chýba mi tu PREČO sa Ti zdajú mŕtvi. Ty konštatuješ, chcela by som sa dozvedieť prečo. Inak tento pocit poznám, občas, keď márne hľadám v stereotype mŕtvych tvárí spriaznenú dušu, musím vystúpiť... Negatívna energia z niektorých ma dokáže celkom udiviť. Azalin má pravdu, že sa na každom dá nájsť niečo pekné, ale občas sa s Tvojou básňou úplne stotožňujem. :o)

nicka
22. 05. 2000
Dát tip
super!!! máš talent.

AZALIN
20. 05. 2000
Dát tip
WOW! Jo, taky takhle často přemýšlím... ovšem snažím se spíš vidět to dobrý, co v lidech je.. nebo co se ukrývá... někdy zoufale hluboko.... dobře že přemýšlíš! :-)

Helena
20. 05. 2000
Dát tip
Úplně ti rozumím, já tam mrtvá jsem taky :-) Na druhé straně, záleží kdy a v jaké náladě do tramvaje nastoupím

Ozzy
18. 05. 2000
Dát tip
velmi subjektivni !

Dědouch
18. 05. 2000
Dát tip
toseví že seš taky mrtvola, jinak bys neseděl v tramvaji ale učil ryby zpívat...

MINISTRY
18. 05. 2000
Dát tip
dedouch :) proste mne prepadla sila okamziku nic vic :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru