Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobrý člověk

10. 04. 2003
1
1
1022
Autor
Stařec

Mám rád dobré lidi.

                                              Dobrý člověk

 

 

 

Existuje ten tip lidí, kteří jsou zkrátka každému sympatičtí, jsou hodní, milí.

Já znám jednoho dobrého člověka.

Zjistil, jaký jsem pesimista.

Spustil na mě, jak je láska nádherná.

Když jsem mu odporoval, mávl rukou a šel.

Dělá to každému, kdo se s ním hádá.

Nemá rád sváry.

Ale co se stane, až budou muset své názory obhajovat ?

To taky jen tak mávnou rukou ?

Ovšem někdy je potřeba stát si za svým, prosadit si své názory, stát si za tím, co řeknu.

Existuje ten tip lidí, kteří jsou zkrátka každému sympatičtí, jsou hodní,

milí.

Jenom si asi nestojí za svým.


1 názor

Stařec
16. 04. 2003
Dát tip
Takoví lidé, o nichž jsem napsal toto, za to stojí. Jenom se nehádají. Jednou na to doplatí. Cekanko, to, že ti je 36, neznamená, že jsi moudrá ohledně těchto věcí. Neznamená to, že jsi starší než já.

No, to je vidět, že jsem proti vám stará :-))))) když se někdo nerad hádá, neznamená, že nemá vlastní názor, znamená to jenom, že ho neprosazuje za každou cenu. Já mám lidi rozdělený do dvou skupin: 1)ti, co mi stojí za to, abych jim řekla pravdu, když vim, že se jim nebude líbit 2)ti, co mi za to nestojí Protože já prostě nehodlám plejtvat energií, abych se snažila přesvědčit někoho, kdo mi za to nestojí o svojí pravdě.

yoyo
14. 04. 2003
Dát tip
máš pravdu (jako vždycky) :-) - to néni ironie, ale pravda!!!!!!!!!!!!!

No, vidíš a seš zase o kousek starší :-)))))

yoyo
12. 04. 2003
Dát tip
* to teda jo. Nesnášim věčný optimisty, nepřipadá mi to pravý. A ty, co se neradi hádaj, nemaj vlastní názor:-))

To bych ti oponovala. Takový lidi nemá rád každej, ale jenom slaboch a člověk bez špetky sebevědomí. Normální, zdravej a silnej člověk chce slyšet i kritiku, protože ví, že ten, kdo mu řekne nepříjemnou pravdu, nelže, ani když řiká hezký věci. Já teda aspoň nechci poslouchat věci, i když hezký, který by nebyly pravda. Víš! :-)

Stařec
10. 04. 2003
Dát tip
Ale oni říkají i kritiku, jenom se neradi hádájí, v tom je ta chyba.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru