Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Živote

19. 05. 2000
0
0
806
Autor
Ferda

Berte to s nadhledem. A s nadsázkou. ... A proč ne i s humorem? Nebo tak, že mě prostě nic jinýho nenapadlo. Úžasné je tajemství, sic každý ho zná. Každému je hájemstvím, stejně se v něm nevyzná.

Jsi naším stavením, i trápením nás jsi, tak proč já nevím, proč, as, hrome!, JSI? Ten mi říká - Já to vím! Však jiný vzlyká - Marný dým! Staletí plynou, stále žijeme, proč a koho vinou v mříže bijeme? Je to takhle! Každý mysli, - možná jinak - proč jsme přišli.
Ferda
25. 08. 2000
Dát tip
Poznámčička pro Helenu: šotek(prevít) - zdrhla čárka, mezi hromem a slovem JSI. A ty, Merle, ty, ty si tu hvězdičku klidně, jó, klidně, mě to fakt vůbec nevadí, prosimtěé, mě, pfff, já můžu mít hvězdiček, chá ... , tolik, tolik a ...............ccc, tolik...........h...

Ferda
25. 08. 2000
Dát tip
Jó a ty, ixpirede, dík ta podporu.

Merle
25. 05. 2000
Dát tip
No, formálně nic moc, ani obsah mi nepřijde nijak zvlášť zajímavej. Sice jsi řekl, co jsi chtěl, ale na arénu mi to přijde málo. Hvězdičku si beru.

xpired
23. 05. 2000
Dát tip
Též bych rád věděl leccos z toho, cos zmínil.

Helena
23. 05. 2000
Dát tip
Proč ten hrom proboha je ? :-) Jednou se nám pěkně zajiskří.. a já se radši neptám jestli to bude dobře, nebo to bude zle

Ferda
20. 05. 2000
Dát tip
Musím ještě připojit, že 4 větu prologu máte brát taky s nadsázkou. Já si svojí básničce celkem rozumím a v zásadě vystihuje to, co jsem vystihnout chtěl. Přepínám a končím. ...škrchg

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru