Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosba

12. 04. 2003
3
0
950
Autor
Bys3k

 

dám ti všetko, čo ti môžem dať

dám ti úspechy, slávu, meno

dám ti všetky pozemské veci

  

vezmi mi, čo si nezaslúžim

vezmi mi, čo mi neosoží

vezmi mi, čo nepotrebujem na mojej ceste

 

neber mi štastie, ktoré si mi dal spoznať

neber mi môj zmysel bytia

neber mi prosím moju lásku

 

vráť mi

vráť mi

vráť mi ju


zvedavec
14. 06. 2003
Dát tip
Idealne je, ked sa clovek vie poucit - este pred tym, ako sa dostane na to svoje dno - zo zivota inych. Zazila som aj to. Spozanla som bolest inych, vzila som sa do nej a to zmenilo moj vlastny pristup k urcitym veciam. Spoznala som, ako sa da prezivat napr. (mozno i ) smrtelne ochorenie. Videla som, ako sa menia hodnoty cloveka, ktory vie, ze jeho dni su mozno zratane. Ako sa zmenili jeho hodnoty, ake cenne sa pre neho stali dni, ktore moze prezivat, i ked to boli dni obycajne. Pre neho mali nesmiernu cenu. Rovnako ako vychod slnka, pohlad na rastlinku, na svoje vnucata. Ako si uvedomuje, ze c o neurobi teraz, na to nemusi byt cas inokedy. Takze co chce prezit, to nema odkladat. Zmenilo to i mna. Ibaze ani len toto nebolo , nie je bez bolesti. Pretoze ak to chcem chapat, musim to prezivat akoby cez neho. A to uz boli. Boli, ak vnimam prezivanie bolesti niekoho ineho. Takze asi ani len zmena tym, ze sa poucim z prikladu ineho nie je oprostena bolesti...

zvedavec
13. 06. 2003
Dát tip
Pekne. :-) A paci sa mi aj nazov. Len tak rozmyslam, ci ta druha sloha nemoze zahrnat aj veci, o ktore dalej prosis. Priala by som Ti a nam vsetkym, aby to tak nebolo. Ale obcas mam dojem, ze niekedy aj strata aj tych najlepsich veci nam moze byt , zial, na prospech. I ked prezivame pritom vela bolesti. Na druhej strane aj zrieme. A tu bolest spravne spracujeme. Aspon si to namyslam, ze takyto moze byt zmysel bolesti.

Bys3k
13. 06. 2003
Dát tip
Mas pravdu zvedavec! Nikto nevie CO mu AKO a KEDY osozi. Bolest osozi cloveku tiez, len si ju nechceme pripustit a snazime sa ju vytesnit! Az pad na dno ukaze cloveku hodnotu veci, ludi, vztahov okolo neho! Dakujem za tvoje slova!

Imagine
27. 05. 2003
Dát tip
Ach jo...někdy jsme tak zlí a sobečtí...moc pěkný

Záclona
20. 04. 2003
Dát tip
po hromadení opakovanie ? naliehavé

Katčenka
14. 04. 2003
Dát tip
Mala modlitbicka.Hezka.Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru