Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čas

11. 04. 2003
4
1
941
Autor
Stařec

Hm...

 

Č AS

 

Je zvláštní,na děti jako by nepůsobil, nebo alespoň méně.

Utíká jim pomalu............takhle.  

Starcům zase moc rychle...takhle.

A dospělým?

Ti ho neznají.

Čas se pomalu přes přítomnost přelévá z minulosti do budoucnosti .

Potkavá Život, Smrt, Osud a baví se.

Na náš účet.

Starcům to nevadí.

Ti se mu také smějí.

A on neví proč.

My starci to víme.

Ha ha ha ...  


1 názor

Dante
29. 11. 2006
Dát tip
Píšeš celkem dobře, ale ke stáru už se ti to tolik nedaří. Jinak tě čtu.

skvělýýý*

Stařec
13. 04. 2003
Dát tip
Děkuji.

Tak tohle se mi líbí moc a připomnělo mi to, jak kdysi dávno vysvětloval Jiří Chalupa ve studiu Kamarád teorii relativity: "Když jsou člověku dva roky, je jeden rok jedna polovina jeho života a to je strašně dlouhá doba. Když je člověku dvacet, je jeden rok jedna dvacetina jeho života, hmmm, nic moc. No a když už je někomu padesát, je jeden rok jedna padesátina jeho života a to je velmi krátká doba." S postupem času můžu potvrdit, že to tak vážně funguje. Když si vzpomenu, jak byly dlouhý prázdniny, když jsem chodila na první stupeň! A když jsem chodila na gympl, tak už to byly jenom takový krátký prázdniny. Dneska je mi třicetšest a muj život se skládá z Vánoc a dovolenejch. A někde mezitim je ta relativita :-)

yoyo
12. 04. 2003
Dát tip
* booooožííííííí vy starci umíte všechno

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru